گل های ستاره ایرانی کاندیدای بهترین گل فصل

در میان 10 گل برتر فصل آمیان، ستاره ایرانی با سه گل از شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین گل فصل تیمش در لیگ یک فرانسه برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،در اولین تجربه از حضور در لیگ یک فرانسه سامان قدوس به یکی از بهترین بازیکنان تیمش تبدیل شد تا جایی که با بسته شدن پرونده این فصل و بقای آمیان در سطح اول باشگاهی فرانسه، سه گل ستاره ایرانی در میان 10 کاندیدای کسب عنوان بهترین گل فصل قرار گرفت.


سایت le11amienois امروز در گزارشی با تشریح بهترین و حساس ترین گل هایی که مهاجمان آمیان در این فصل وارد دروازه رقبا کردند از سه گل سامان قدوس در میان 10 گل کاندید شده نام برد تا به این ترتیب ملی پوش ایرانی در آستانه رسیدن به افتخاری بزرگ قرار داشته باشد.


گل های سامان به ریمس، دیخون و لیل از سوی کارشناسان و طرفداران به عنوان کاندیداهای برترین گل فصل انتخاب و در میان 10 گل قرار گرفت تا در نظرسنجی صورت گرفته شانس قدوس برای کسب عنوان زننده بهترین گل فصل به نسبت سایر هم تیمی هایش بیشتر شود.


نکته جالب در خصوص نمایش خوب سامان قدوس در اولین سال تجربه لیگ یک فرانسه با پیراهن آمیان به مصدومیت و دوری طولانی مدت ستاره 4 میلیون یورویی ایرانی به خاطر همراهی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2019 بود تا همین اتفاق ترمز بازی های خوب او در تیم را برای مدتی بکشد اما با این وجود توانایی های سامان به قدری بالا بود که کاندید کسب این عنوان مهم و سرنوشت ساز شود.


آمیان در هفته پایانی لیگ یک فرانسه با گلزنی و درخشش مهاجم ایرانی خود از سد تیم انتهای جدولی گنگام عبور کرد تا فصل را در جایگاه پانزدهمی و بالاتر از تیم هایی مثل موناکو و تولوز به پایان برساند.

 

 

این جدول کاندیداهای بهترین گل فصل بازیکنان آمیان در نظرسنجی از هواداران است که سامان با سه بار گلزنی شانس زیادی برای رسیدن به آن دارد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9221
اخبار مرتبط

نظرات شما