سیگنال باکایوکو برای PSG: من را بخرید

تیمو باکایوکو، هافبک چلسی که فصل گذشته به صورت قرضی در میلان بازی می‌کرد می‌گوید امیدوار است بتواند به پاری سن ژرمن منتقل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیمو باکایوکو، هافبک چلسی که فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی به میلان رفته و در آث میلان بازی می‌کرد با ارسال پیام برای باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن می‌گوید عاشق این باشگاه بوده و امیدوار است یک روز بتواند در PSG بازی کند.

 

باکایوکو در آث میلان جنجال‌های زیادی به راه انداخت و درگیری‌های او با گنارو گتوزو، سرمربی سابق این تیم از ذهن هواداران میلان پاک نخواهد شد.

 

 

باکایوکو که حالا با پایان فصل سری آ به لندن بازگشته تا به تیمش چلسی ملحق شود در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ برای مدیران PSG پیام ارسال کرده و به آنها اعلام کرده که تمایل زیادی برای منتقل شدن به این تیم دارد.

 

با توجه به اینکه مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی به احتمال زیاد به زودی به یوونتوس خواهد پیوست و همچنین ممنوعیت باشگاه لندنی از حضور در بازار نقل و انتقالات، آینده این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

باکویوکو به نشریه فرانسوی اکیپ گفت:" خیلی دوست دارم یک روز در PSG بازی کنم. نمی‌توانم دروغ بگویم، این چیزی است که دوست دارم".

 

باکایوکو در ادامه گفت:" اگر این اتفاق بیفتد برای من و خانواده‌ام اتفاق فوق‌العاده‌ای خواهد بود. چون ما پاریسی‌های اصیل و واقعی هستیم".




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9779
کلیدواژه: سیگنال PSG چلسی
اخبار مرتبط

نظرات شما