در دانشکده صداوسیمای قم برگزار شد؛

تجلیل از طلبه امدادگر قمی برای نجات جان یک نوزاد

نمایندگان معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه در منزل طلبه فعال امدادگر جمعیت هلال‌احمر قم که جان نوزادی را نجات داده بود، حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  به نقل از باشگاه خبرنگاران، نمایندگان معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان علمیه با حضور در منزل آقای محمدی، طلبه فعال امدادی در جمعیت هلال‌احمر که جان نوازد ۳ روزه را نجات داده بود، ضمن ابلاغ سلام آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی معاون امور طلاب با وی دیدار و گفتگو و از وی تجلیل کردند.
آقای محمدی که مدتی است همکاری داوطلبانه با جمعیت هلال‌احمر دارد حضور طلاب و روحانیون در فعالیت‌های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: آشنایی طلاب و مبلغین با مهارت‌های امدادی و استفاده از آن مهارت‌ها در عرصه‌های تبلیغی و اجتماعی می‌تواند در پیشبرد رسالت تبلیغی آنان مؤثر باشد.
وی که مشغول تحصیل در دروس سطوح عالی است، خواستار ارتباط بیشتر حوزه و حوزویان با جمعیت هلال‌احمر شد.
گفتنی است، خانمی ساکن خیابان ۲۰ متری معصومیه جنوبی قم با ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر) تماس می‌گیرد و با اضطراب و نگرانی شدید می‌گوید "نوزادی که دو سه‌روزه به دنیا آمده، شیر خورده و پریده توی گلوش و نفسش بالا نمی‌اید"؛ اپراتور که طلبه‌ای به نام محمد محمدی است با آرامش او را راهنمایی می‌کند و جان نوزاد را نجات می‌دهد و پس از شنیدن صدای گریه بچه از پشت تلفن، خدا را شکر می‌کند.






انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48572
اخبار مرتبط

نظرات شما