آیت الله توکل در گفتگو با قم فردا:

دولت با تمام توان در حال رفع مشکلات مردم است

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رئیس دولت مردمی است و در حد توان در حال تلاش است، گفت: این دولت می خواهد کار کند و گره از مشکلات مردم باز کند و با تمام توان در حال محقق ساختن این امر می باشد که این بسیار مهم است.

 آیت الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به عملکرد دولت در سه ماه گذشته، اظهار داشت: آقای رئیسی و دولت او چند خصوصیت دارد که هرکدام از آنها حائز اهمیت است.
وی ادامه داد:یکی از این خصوصیات این است که آیت الله رئیسی واقعا در خط رهبری است و تمام تلاش او این است که اراده رهبری را در اجتماع و جامعه محقق کند که این یک امتیاز بالایی است.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آقای رئیس جمهور و دولت واقعا می خواهند کار کنند که این از خصوصیات دیگر است، گفت: دولت قبلی فقط شعار می داد ولی این دولت واقعا می خواهد کار کند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر مشاهده می کنیم که وقتی کار رئیس جمهور در دفتر خود پایان می یابد منزل نمی روند و سعی می کنند در سطح جامعه در بین مردم حاضر شوند تا مشکلات و خواسته ها را بدون واسطه از خود مردم بشنوند.
آیت الله توکل با اشاره به اینکه مردمی بودن رئیس جمهور امتیاز بسیار بالایی است، گفت: از خصوصیات دیگری که شاید دوست و دشمن به آن اعتراف کنند این است که آقای رئیسی در حد توان در حال کار کردن است.
وی بیان داشت: دولت قبل بقدری خرابی به بار آورده است که این دولت دست به هر جا که می زند با مشکلات فراوانی روبرو می شود.
این استاد حوزه خاطرنشان شد: این سه امتیاز رئیس جمهور یعنی در خط رهبری است و می خواهد اراده رهبری را پیاده کند ، مردمی است و در حد توان در حال تلاش است امتیاز بالایی است . امیدواریم خداوند این دولت را موفق کند.
وی در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم دولت را چگونه می بینید، ابراز داشت: ما باید یک نکته را در نظر بگیریم که ممکن است شما در برهه از زمان کاری را مثبت بدانید اما بعد متوجه شوید که مثبت نبوده است اما آن چیزی که مهم است دولت در حال کار است ولی معصوم هم نیستند.
آیت الله توکل درخاتمه گفت: دولت می خواهد کار کند و گره از مشکلات مردم باز کند که این بسیار مهم است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/29672
اخبار مرتبط

نظرات شما