مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم:

سپاه غرور ملی را به مردم هدیه داد

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم با اشاره به اینکه هر کجا نظام و ملت نیاز به کمک و پشتیبانی داشتن سپاه پای‌کار بود، گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» غرور ملی را به ملت ایران بازگرداند.

​​​​سید رضا جدّا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: ۲ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند که از زمان تأسیس تا کنون این مجموعه مردمی خدمات ارزنده‌ای به نظام و ملت ارائه کردند.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم اضافه کرد: از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ذکر شده است و این یک عنوان کلی است که هرجا این نظام و انقلاب اسلامی نیاز به خدمت‌رسانی و کمک و امداد داشت سپاه ورود کند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس موضوع جنگ سخت مطرح بود که سپاه با سازماندهی نیروهای بسیج مردمی در جبهه حضور پیدا کرد بعد از دفاع مقدس نیز نظام، انقلاب و ملت در عرصه سازندگی نیاز به کمک داشتند که سپاه وارد میدان شد برای سازندگی کشور به دولت‌ها کمک کرد.

جدّا گفت: در ادامه مسیر هر کجا که انقلاب اسلامی نیاز به دفاع، پشتیبانی و کمک داشت سپاه ورود کرده چه این نیاز در داخل کشور بوده و چه خارج از مرزها و هزاران کیلومتر دورتر مرزهای جغرافیایی ایران بوده حضور پیدا کرده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی و منافع ملت دفاع کرده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم عنوان کرد: از جمله فعالیت‌های برون‌مرزی موضوعات مستشاری در کشورهای لبنان، سوریه، عراق و یمن بوده بسیار موفق عمل کرده که مهم‌ترین آنها به فرماندهی سردار حاج‌قاسم سلیمانی ازبین‌بردن سیطره داعش 
بوده است. 

سپاه در همه عرصه‌ها کنار ملت بود

وی تأکید کرد: سپاه تنها در بخش نظامی و دفاعی کمک‌حال نظام و ملت نبوده است؛ بلکه در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز در کنار ملت بوده است  در عرصه‌های خدمات‌رسانی و سازندگی کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است، در همین چند سال اخیر شاهد بودیم که بعد از شیوع کرونا سپاه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه و همدلی و مواسات چگونه پای‌کار آمد و در خدمت مردم و مخصوصاً افراد درگیر کرونا بود و کمک‌های شایسته‌ای به مردم ارائه کرد.

جدّا بیان داشت: سپاه همچنان در عرصه‌های سازندگی پای‌کار است و گروه‌های جهادی را راه‌اندازی کرده و به مردم مخصوصاً در مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کند و اقشار مختلف بسیج بنا بر تخصص خود درحال‌خدمت رسانی هستند از جمله بسیج مداحان استان قم نیز در کنار دیگر گروه‌های جهادی با ۱۷ گروه جهادی در حال انجام خدمت‌رسانی به مردم است.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین «وعده صادق» باعث همگرایی اقشار مختلف مردم شد، تصریح کرد: هر کجا که انقلاب اسلامی نیاز به حضور داشت سپاه ورود کرده در حادثه تروریستی اخیر که رژیم صهیونیستی کنسولگری ایران در دمشق را مورد هدف قرارداد و چند تن از مستشاران جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساند که به‌مثابه حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران بود سپاه پاسداران در پاسخ به این تجاوز گستاخانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» را انجام داد.

وی عنوان داشت: عملیات «وعده صادق» در راستای حفظ اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران بود و این اقتدار را به رخ جهانیان کشاند و حتی قبل از اینکه حمله تنبیهی را انجام دهد موضوع را اطلاع داده و بااطلاع قبلی این عملیات انجام شد؛ اما رژیم منحوس صهیونیستی با تمام توان و همکاری بیش از ۱۰ کشور نتوانستند به حملات موشکی ایران پاسخ دهند و موشک‌های ایران بعد از عبور از آسمان چند کشور به اهداف موردنظر اصابت کرد.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی گوشزد کرد اگر از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران تخطی کنند قطعاً با سیلی محکم ایران مواجه خواهند شد و اگر دست از پا خطا کند سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

جدّا افزود: تمام کسانی که دل در گرو آزادی، اقتدار و عزت دارند چه افرادی که بعضاً منتقد هستند و چه افرادی که همیشه همراه بودند از عملیات «وعده صادق» ابراز خرسندی کردند؛ زیرا سپاه با این عملیات غرور ملی را به ملت برگرداند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/48462
اخبار مرتبط

نظرات شما