عدم پاسخگویی صحیح شهرداری منطقه ۲ قم به درخواست به حق اهالی بلوار امام رضا+فیلم/سند

اهالی خیابان امام رضا علیه السلام قم برای حفظ جان خود و فرزندان خود ۷ماه است به صورت کتبی درخواست نصب پل عابر پیاده را دارند اما شهرداری منطقه به این درخواست پاسخ درستی نداده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اهالی محله خیابان امام رضا علیه السلام قم برای نصب پل عابر پیاده  تقریبا ۷ ماه است که به صورت اداری درخواست نصب پل داشته اند اهالی محل حتی نامه درخواستی را در شورای شهر قم و شهرداری ثبت کردند.

یکی از اهالی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت:  درخواستی به شماره ۲۱۷۷ را به شورای شهر ارسال کردیم شورای شهر نامه را به شماره ۲۲۸۱ به شهرداری مرکز  ارسال کرد از شهرداری مرکز نامه به شهرداری منطقه ۲ارسال شد و بعد از ۷ ماه دوندگی شهرداری منطقه ۲ اعلام کرد بودجه نداریم.

وی گفت: چرا  برای میدان جوان به سمت مرجعیت سریعا پل عابر پیاده نصب شد اما به محله نیروگاه که رسید بودجه ندارند، متاسفانه شهرداری این ناحیه  طی این ۶ سال حتی پاسخگویی درستی هم نمی دهد، تقریبا یکی دوماه قبل بود که یک پارکبان در همین خیابان بر  اثر تصادف فوت کرد.


درخواست نصب  پل عابر پیاده برای خیابان امام رضا علیه السلام روبروی بوستان امام رضا علیه السلام یکی از درخواست های اهالی این محله است که رفت و آمد را برای ساکنان سخت کرده است، به گفته اهالی عبور از این خیابان به علت سرعت بالای خودروها و نبود پل عابر پیاده و سرعت گیر و نبود روشنایی کافی در شب ها بسیار خطرناک است، و چندین تصادف منجر به فوت و جرح نیز رخ داده است.

عدم وجود بوستان در سمت راست بلوار امام رضا علیه السلام باعث شده روزانه نوجوانان و کودکان زیادی برای استفاده از فضای بوستان سمت چپ بلوار از عرض این خیابان تردد کنند.


 
گالری عکس
گالری فیلم
http://qomefarda.ir/31641
اخبار مرتبط

نظرات شما