خبرخوش معاون استاندار در مورد استفاده از منابع بانکی در قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به نشست استاندار و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی استان با رئیس بانک مرکزی و معاونان وی، اظهار کرد: در این جلسه مسائل اولویت دار اقتصادی استان مورد پیگیری قرار گرفت.

وی هزینه کرد منابع بانک های خصوصی در محلی غیر از تولید و اشتغال را به عنوان یک مسئله مورد توجه قرار داد و افزود: بر اساس مصوبه ی این جلسه از این پس ۵۰ درصد از منابع بانک های خصوصی استان در قم هزینه خواهد شد.

معاون استاندار قم عدم استقرار نماینده ی تام الاختیار بانک مرکزی در قم را به عنوان یکی دیگر از موانع همکاری بانک ها با دولت دانست و افزود: در این جلسه مقرر شد نماینده ای برای استان قم جهت هماهنگی بیشتر و پاسخگویی به خواسته های مدیران ارشد استان مستقر شود.

امیدیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سوق دادن منابع بانکی به سمت تولید در مسیر رونق اقتصادی خواهد بود ادامه داد: در صورتیکه منابع به سمت مصرف هزینه شوند تورم ایجاد خواهد شد.

وی تهیه بسته حمایت از تولید را از دیگر مصوبات این جلسه دانست و گفت: در این جلسه مقرر شد سرانه ی منابع تسهیلاتی بانک ها در راستای رونق تولید مشخص شود.

معاون استاندار قم بیان کرد: بر اساس مصوبه ی این جلسه، بانک های صنعت و معدن و توسعه ی صادرات که به صورت تخصصی حامی تولید هستند به جهت مالی تقویت خواهند شد تا اقتصاد استان بواسطه ی تسهیلات بانکی رونق پیدا کند.



انتهای پیام/


منبع:روابط عمومی استانداری ق
http://qomefarda.ir/31915
اخبار مرتبط

نظرات شما