حجت الاسلام جوشقانیان

اصابت موشک ها به مواضع اسراییل و آمریکا ناز شست سربازان روح الله بود/ به فرموده قرآن باید در دل دشمنان رعب و وحشت ایجاد کرد

خطیب حوزه با اشاره به اینکه اصابت موشک ها به مواضع اسراییل و آمریکا ناز شست سربازان روح الله بود گفت: به فرموده قرآن باید در دل دشمنان رعب و وحشت ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام حسین جوشقانیان در مراسم سالگرد شهدای شمالغرب که عصر امروز در حسینیه امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد اظهار داشت: امنیت که از مهمترین نعمت‌های الهی است هزینه سنگین  دارد و این هزینه سنگین همان خون شهدای امنیت پایدار است.

وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده با دستاویز ها و با بهانه های مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب بوده و هستند یکی از میدان‌های مبارزه میدان جنگ سخت بود آن هم نبرد نامتقارن و نابرابر که در یک سو  انبوه دشمنان اسلام به سرگردی نظام سلطه صف‌آرایی کردند و این سو مردم ایران که در برابر آنها لشکر و سلاح در اقلیت بود اما آنچه باعث عوامل تحکیم امنیت شد ایثارگری و فداکاری و از خودگذشتگی افرادی بود که  امنیت خودشان را به خطر انداختند تا امنیت جامعه اسلامی و دینی را تامین کند

خطیب برجسته حوزه تصریح کرد: تامین امنیت برای جمهوری اسلامی ایران بسیار سنگین بوده است، خانواده مانند کوه ایستادگی کردنداما مسائل احساسی و عاطفی زیادی نیز برای خانواده شهدا به وجود آمد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

جوشقانیان عنوان داشت: از نگاه قرآن مجید یکی از عوامل امنیت ایمان است که به برکت آن اعضای خانواده و اجتماع زیبا می شود به واسطه همین ایمان هشت سال مناطق عملیاتی دفاع مقدس ما قطعه‌ای از بهشت بود.

وی گفت : ایمانی که به قدری قوی بود که شهدا از زن و بچه و خانه و کاشانه و تعلقات یک جا عبور کردند و برای جبهه انقلاب در دفاع از امنیت در مرزها به شهادت رسیدند.

خطیب برجسته حوزه تاکید کرد: دومین عامل امنیت آفرین به گفته حضرت امام علی علیه السلام فرهنگ جهاد و شهادت است،  همه مردم از اقشار مختلف احساس کردند حاج قاسم  برای کشور ، رهبر ،انقلاب و مردم قدرت آفرین است این همان فرهنگ جهاد و شهادت است، وقتی به حاج قاسم گفت احترام مردم به شما ویژه است علت آن چیست گفت جهاد؛

وی گفت: همین شل گذشته مدافعان امنیت در پاسخ به شرارت دشمن دو پایگاه اسرائیلی و آمریکایی سیا و موساد  را در اربیل مورد هدف قرار دادند هیچ کسی در دنیا جرات نمی کرد  پایگاه‌های نظامی آمریکا را بزند اینها به برکت ناز شست حضرت روح‌الله است آن ابر مردی که فرمود همه سنگرهای کلیدی دنیا را فتح و فعال خواهیم کرد.

جوشقانیان ادامه داد: جانشین خلف امام خمینی (ره) حضرت آقا یک مدیر و مدبری است که شجاعانه به دشمنان فرمود اگر دست از پا خطا کنید تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم در این زمانه کسی جرات نداشت و ندارد  اینگونه با صهیونیست‌ها و آمریکا برخورد کند و آنها را تهدید کند.

خطیب حوزه تصریح کرد: سومین عامل تامین امنیت به دست آوردن قدرت است، این تفکر غلطی است که بگوییم باید در دنیا از ایران هراسی جلوگیری کنیم  دن کسانی از ایران می‌ترسند نظام سلطه و ایادی آنها است بسیار خوب است که آنها از  ما بترسد قرآن فرموده که در دل دشمنان رعب و وحشت ایجاد کنید.


شهیدان عباس عاصمی، محمود احمدی تبار، علی اکبر جمراسی، سید عبدالحسین موسوی نژاد، ولی الله صحرایی و مهدی خبیر که در  سال 90 در سردشت به شهادت رسیدند.

شهیدان «سعید غلامی شهروز» متولد 1362، «روح‌الله شکارچی» متولد 1357 و «محمد سلیمانی» متولد 1361 که در واپسین روزهای پایانی سال 1390 در جریان نجات سربازان از سنگرهای برف‌گرفته در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور دچار یخ‌زدگی شده و به خیل شهدا پیوستند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/32205
اخبار مرتبط

نظرات شما