سال نو با عطر مهدویت نویدبخش اقتدار میهن اسلامی است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با صدور پیامی به دنبال فرا رسیدن سال 1401 عنوان کرد: سال نو با عطر مهدویت نوید بخش روز‌هایی ن است که اقتدار میهن اسلامی را در پیش خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، متن پیام فرمانده سپاه قم به شرح زیر است:


یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.

تحویل سال یادآور تحول و نو شدن عالم به اذن خداوند متعال است و اقتدار و پایداری نهال‌هایی که زمستان سخت را گذرانده‌اند تا با جوانه‌های خویش ریشه در خاک بگسترانند و قامت راست کنند و ثمرهء این مقاومت جانانه را جشن بگیرند.

چه خوش است این قامت راست کردن و نو شدن با میلاد فرزند رسول خدا، حضرت محمد مصطفی (صلّی الله علیه و اله و سلّم)، آن بزرگ مرد عدالت گستر و منجی بشریت حضرت بقیّة الله الأعظم ارواحنا فداه همراه باشد. آن امامی که بشیریت ظهورش را به انتظار نشسته و جهان به وجود مبارک این امام همام پا برجاست.

سال نو با عطر مهدویت نوید بخش روز‌هایی است که اقتدار میهن اسلامی را در پیش خواهد داشت؛ اقتداری که با شمیم دلاوری خون‌های پاک پیر و جوان این مرز و بوم از حسین فهمیده‌ها تا سلیمانی‌ها گل کرده است.

میلاد مسعود حضرت حجّت بن حسن (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) و سال نو در پرتو نور ولایت بر شما سرور گرامی مبارک باد، امید است در سایه رهنمود‌های حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و با مدیریت جهادی در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بخصوص زمینه سازی جهت تمدن نوین اسلامی، سال پر خیر و برکتی در پیش داشته باشید.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32407
اخبار مرتبط

نظرات شما