با تیم دوم و بدون کمالوند در کرمان

خیبر جام حذفی را از اولویت خارج کرد

خیبر خرم آباد با تیم دوم خود در مسابقه جام حذفی برابر مس کرمان حاضر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از ورزش سه، تیم خیبر خرم آباد که با پیروزی برابر تیم لیگ برتری صنعت نفت آبادان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد، طبق قرعه روز ۲۰ فروردین برابر مس کرمان قرار می‌گیرد تا حضور یک تیم دسته اولی در نیمه نهایی جام حذفی قطعی باشد.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که هر دو تیم در لیگ آزادگان شرایط خوبی دارند و برای صعود به لیگ برتر می‌جنگند؛ مس کرمان در حال حاضر صدرنشین لیگ دسته یک است و شاگردان فراز کمالوند نیز در رتبه سوم قرار دارند و تلاش می‌کنند تا سال آینده بتوانند در لیگ برتر وارد میدان شوند.

فراز کمالوند سرمربی خیبر در بخشی از صحبت های خود در نشست خبری پس از بازی روز گذشته تیمش، با بیان این مسئله که نتیجه گیری در لیگ یک و صعود به لیگ برتر برای او و مسئولان باشگاه مهم تر است گفت: ما تیم اصلی و غیراصلی نداریم اما طبق تصمیمی که با آقای دکتر عبدی و آقای دکتر اسدی پور مدیرعامل گرفته‌ایم، آقای خادمی را به همراه بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند به کرمان می‌فرستیم چون ما الان توان این را نداریم که به فاصله پنج روز هم در لیگ و هم در جام حذفی بازی کنیم. فعلا چون در لیگ برای صعود به لیگ برتر شانس داریم، ترجیح می‌دهیم تمام توان‌مان را در لیگ دسته یک بگذارم و اولویت اصلی‌مان این است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32554
اخبار مرتبط

نظرات شما