مراسم شب‌های قدر در قم با 70 درصد ظرفیت برگزار می‌شود

فرماندار قم گفت: مراسم‌ شب های قدر در مکان‌های مسقف با 70 درصد ظرفیت برگزار و در برگزاری برنامه های شب های قدر در فضای باز هیچ محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباس ذاکریان ظهر امروز در حاشیه جلسه مرحله ششم طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: مراسم‌ شب های قدر در مکان‌های مسقف با 70 درصد ظرفیت برگزار و در برگزاری برنامه های شب های قدر در فضای باز هیچ محدودیتی وجود ندارد.

فرماندار قم با اشاره به پایین بودن آمار واکسیناسیون در قم بیان کرد: افرادی که واکسن نزده اند شناسایی و به صورت فرد به فرد اقناع سازی و اطلاع رسانی می‌شود.

ویژه برنامه‌های سوگ امام علی در شب قدر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشریح شدمراسمات شب قدر و نماز عید فطر در خوزستان چگونه برگزار می‌شود؟

ذاکریان با اشاره به اهداف طرح شهید سلیمانی در قم گفت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را از اهداف مهم این طرح است، در این جلسه مصوب شد نیرو‌های بسیج و هلال احمر برای تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و توزیع ماسک در شب‌های قدر بین مردم آماده باشند.

وی از تشکیل تیم‌های مشترک نظارتی متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت و دستگاه‌های مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: با این اقدام تفاوت و اختلاف آمار دستگاه‌های مختلف در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون با مرکز بهداشت از بین می‌رود.



انتهای پیام/


منبع:تسنیم
http://qomefarda.ir/32960
اخبار مرتبط

نظرات شما