طرح بهسازی محور روستایی حسین آباد نیزار عملیاتی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، محمدرضا زیدآبادی طی سخنانی عنوان کرد: به منظور صیانت و ارتقا سطح سرویس‌ در محورهای روستایی استان قم، طرح بهسازی محور روستایی حسین آباد نیزار، عملیاتی شد.

وی افزود: با توجه به نقش محور روستایی حسین آباد نیزار، در ارتباط روستاهای ساریه خاتون، دولت آباد، حسن آباد، گلستانه، فریدون آباد و نصرتیه به بخش، که ضرورت بهسازی این محور را دوچندان می‌گرداند، طرح روکش آسفالت آن در دستور کار قرار گرفت.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: محور روستایی حسین آباد نیزار، تنها راه دسترسی کامیون‌های بونکر و دیگر وسائط نقلیه، به کارخانه سیمان جاده دلیجان است.

زیدآبادی تصریح کرد: با توجه به تردد کامیون‌های بونکر سیمان و خودروهای شش روستا از مسیر روستایی حسین آباد نیزار، شاهد استهلاک زودرس آن می باشیم که این امر ضرورت توجه بیشتر به نگهداری و ارتقا سطح سرویس این مسیر روستایی را دوچندان می گرداند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم درخصوص مشخصات فنی طرح بهسازی محور روستایی حسین آباد نیزار عنوان کرد: طول مسیر پروژه افزون بر3/7 کیلومتر است.

زید آبادی میزان اعتبار تخصیصی این پروژه را افزون بر 29 میلیارد ریال دانست و افزود: تمامی اعتبار موردنیاز این طرح به طور ملی – استانی تامین شده است.

وی در بخش دیگری از این خبر به اهم اقداماتی که در قالب اجرای پروژه بهسازی محور حسین آباد نیزار درحال انجام است اشاره و اظهار کرد: با توجه به اضمحلال و ترک‌های متعدد ایجاد شده در سطح راه، نسبت به اجرای ماسه آسفالت به منظور رسوخ در خلل و فروج ترک‌ها و سپس اجرای روکش آسفالت، آن اقدام خواهد شد.

زیدآبادی بازه زمانی پروژه را یک ماهه اعلام کرد و افزود: به امید خدا در صورت مساعد بودن شرایط جوی و عزم جدی متصدیان امر از جمله کارفرما و مجری و تعامل کاربرانی که از محل اجرای پروژه تردد می‌کنند، درپایان اردیبهشت ماه سال جاری شاهد تکمیل و بهره برداری از طرح بهسازی این محور روستایی باشیم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33291
اخبار مرتبط

نظرات شما