پنج واحد صنعتی قم در آستانه افتتاح

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از افتتاح پنج واحد صنعتی در استان در تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اکبر ابدالی گفت: با هدف افزایش توان تولید در تیرماه امسال پنج واحد صنعتی در استان قم به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم می گوید:این واحد‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری نزدیک به پنج‌هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۹۸ نفر در قم آغاز به کار می‌کنند و با بهره‌برداری از آن‌ها توان استان در زمینه تولید محصولاتی همچون ظروف یکبار مصرف از کاغذ و مقوا، ورق کامپوند و گرانول پلیمری، انواع پریفرم و سایر اقلام صنعتی، افزایش می‌یابد.

او گفت:برنامه افتتاح واحد‌های صنعتی درقم امسال به مناسبت‌های مختلف همچون هفته دولت در شهریورماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن‌ماه نیز ادامه می‌یابد و بخش صنعت استان در مسیر تقویت توان تولید و اشتغالزایی از همه ظرفیت‌های در اختیار خود استفاده خواهد کرد.

به گفته ابدالی هم‌اکنون نیز سطح فعالیت‌های تولیدی در قم به نقطه‌ای رسیده‌است که شمار قابل توجهی از واحد‌های صنعتی برای توسعه فعالیت خود نیازمند نیروی کار جدید هستند و بازار کار خوبی برای افراد علاقه‌مند به اشتغال در بخش‌های صنعتی و تولیدی در قم به وجود آمده‌است.

او می گوید: افزایش تعداد واحد‌های صنعتی، تنوع محصولات تولید شده و نیاز کارخانه‌ها به نیروی انسانی همه نشان از آن دارد که بخش صنعت قم از نظر کمی با رشد چشمگیری مواجه‌شده و اکنون نیاز است که علاوه بر آن به بحث عمق بخشی به فعالیت‌های صنعتی در استان به صورت ویژه توجه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در همین رابطه تلاش خواهیم کرد تا سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در قم بیشتر در بخش تولید محصولات راهبردی، دانش‌بنیان، پاک و مورد نیاز کشور باشد و در این خصوص حمایت‌های لازم نیز از افراد علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های تولیدی در قم به‌عمل خواهد آمد.


انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/34782
اخبار مرتبط

نظرات شما