تجلیل از پنج دستگاه دولتی قم در حوزه فناوری اطلاعات

در دومین همایش فناوری اطلاعات در قم از پنج دستگاه دولتی و ۶ شرکت بخش خصوصی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،در مراسمی که همزمان با روز ملی فناوری اطلاعات و زادروز محمد خوارزمی، ریاضیدان و فیلسوف ایرانی برگزار شد از سازمان صنعت معدن تجارت، ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و ثبت احوال و شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع برق استان قم تجلیل شد.

در این مراسم همچنین از شش شرکت خصوصی فعال در بستر مجازی و فناوری اطلاعات که در حوزه‌های اقتصادی، سلامت محور و اجتماعی فعالیت دارند، قدردانی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم در این آیین بر اهمیت حوزه فناوری اطلاعات در توسعه خدمات دولت الکترونیک در ادارات و سازمان‌های استان تاکید کرد.

سید مهدی قریشی تجهیز ادارات استان قم به سخت افزار‌های حوزه آی تی را مورد توجه قرار داد و گفت: اینکه مدیری با وجود به روز‌ترین سیستم‌های رایانه‌ای هنوز نامه‌ها را به صورت کاغذی ارجاع می‌دهد و از اتوماسیون اداری بی اطلاع است قابل قبول نیست.

او حمایت از بخش غیردولتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات را از اولویت‌های استان قم در این حوزه خواند و گفت:دستگاه‌ها موظف شدند تمام نیاز‌های سخت افزاری و نرم افزاری خود را از شرکت‌های داخل استان تهیه کنند.


انتهای پیام/


منبع:باشگاه خبرنگاران
http://qomefarda.ir/34999
اخبار مرتبط

نظرات شما