دیدار سرتیپ فولادی با خانواده شهدای ارتش در قم+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دیدار رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش امیر سرتیپ محمد رضا فولادی به همراه نماینده نزاجا در استان قم سرهنگ محمد بابایی با خانواده های شهیدان حسن دهپروری، غلامعلی رحیمی بیدهندی، محمد رضا فولادی ، علی پای بر سنگ و مسلم ناصر زاده. که در این دیدار لوح تقدیر فرمانده کل ارتش امیر موسوی به همراه هدیه نقدی تقدیم آنها گردید .

شهید حسن دهپروری یکم مهر 1340، در شهرستان قم به دنیا آمد. پدرش سلطانعلی، کشاورزی میکردو مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. تعمیرکار
خودرو بود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. پانزدهم اردیبهشت 1360، در منطقه موشکور سید صادق عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر و دست، شهید شد. پیکر او را در گلزار شهدای شیخان زادگاهش به خاک 
سپرده شد.

شهید غلامعلی رحیمی ببیدهندی یکم فروردین۱۳۳۸، در شهرستان قم به دنیا آمد. پدرش مسلم ) و مادرش شیرین جان نام داشت. تا چهارم ابتدایی درس خواند. سال ۱۳۵۶ ازدواج 
کرد و صاحب یک دختر شد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و چهاردهم آذر 1360، در شیاکوه توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید. 
تاکنون اثری از پیکرش به دست نیامده است. مزار یادبود وی در گلزار شهدای علی بن جعفر زادگاهش قرار دارد. برادر او محمدعلی نیز شهید شده است.
شهید محمد رضا فولادی چهاردهم اردیبهشت 1337، در شهرستان قم به دنیا آمد. پدرش تقی و مادرش 
شمسی نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. کارمند بود. سال ۱۳۵۹ ازدواج کرد. به عنوان سرباز منقضی ارتش در جبهه حضور یافت. بیست و نهم اسفند 1360، در دشت عباس توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. پیکر او را در گلزار شهدای شیخان زادگاهش به خاک سپردند.

 شهید علی پای بر سنگ یکم خرداد 1340، در شهرستان قم به دنیا آمد. پدرش عبدالله و مادرش معصومه  نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. تعمیرکار خودرو بود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم شهریور 1360، در سوسنگرد  بر اثر اصابت گلوله به شکم و دست شهید شد. تا کنون اثری از پیکرش به دست نیامده است.

شهید مسلم ناصر زاده چهارم آبان 1339، در شهرستان خرمشهر به دنیا آمد. پدرش رمضان و مادرش نعیمه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان  سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. ششم آبان ۱۳۵۹، در جاده اهواز ـ آبادان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد. پیکر او را در گلزار شهدای بهشت  آباد شهرستان اهواز به خاک سپردند.

انتهای پیام/


گالری عکس
http://qomefarda.ir/35950
اخبار مرتبط

نظرات شما