پیگیری میدانی مشکلات واحدهای صنعتی از سوی استاندار قم

استاندار قم طی بازدید از واحدهای تولیدی، به صورت میدانی مشکلات مربوط به این بخش مهم اقتصادی استان را پیگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی روز جمعه به همراه محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مدیران اقتصادی استان با سفر به شهرک صنعتی شکوهیه از برخی از واحدهای تولیدی استان بازدید کرد.

وی در این بازدیدها ضمن گفت‌وگو با مدیران واحدهای تولیدی از مشکلات و موانع آن‌ها در مسیر تولید مطلع شد که برخی از آن‌ها را در محل از طریق تماس تلفنی پیگیری و برخی دیگر را نیز به صورت تخصصی از مدیران مطالبه کرد.

شاهچراغی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه، پس از اطلاع از مشکل آب در واحدهای تولیدی، اظهار کرد: تامین آب این واحد صنعتی به عنوان مصوبه ستاد تسهیل تلقی شود.

وی با اشاره به اینکه این تامین آب از محل آبی که در اختیار شرکت شهرک‌ها بوده انجام شود، مطرح کرد: نه تنها این واحد بلکه مشکل تمام واحدهایی که در شهرک شکوهیه مستقر هستند باید برطرف شود.

استاندار قم در ادامه مشکل معارض انتقال پساب در شهرک شکوهیه را مورد توجه قرار داد و گفت: این مشکل نیز باید هرچه سریع‌تر برطرف شود.

گفتنی است، طی تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی مقرر گردید که مراحل صدور مجوز این موضوع هرچه سریع‌تر طی شود که پس از دقایقی صادقی مدیرکل راه و شهرسازی استان از صدور آنی مجوز خبرداد.

در ادامه نیز موضوع پروژه خط انتقال قیام مطرح شد که استاندار قم خاطرنشان کرد: این پروژه در جلسه‌ای با حضور فرماندار قم تعیین تکلیف خواهد شد.

پیگیری میدانی مشکلات واحدهای صنعتی از سوی استاندار قم


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37111
اخبار مرتبط

نظرات شما