کارهای خوبی در حوزه مهندسی در استان قم صورت گرفته است

استاندار قم گفت: کارهای خوبی در حوزه مهندسی در استان قم در طول یکسال اخیر صورت گرفته که در بخش‌های اشتغال، مسکن و صنعت شاهد رشد و پیشرفت هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمد تقی شاهچراغی عصر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز مهندسی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: امروز در عرصه‌های مختلف علمی و سازندگی کشور پیشرفت‌های بسیار زیادی بدست آمده و این در حالی است که در شرایط بسیار سخت قرار داریم.

استاندار قم افزود: در بخش‌های مختلف، صنعت، ساختمان، راه و سایر حوزه‌های مهندسی، در سالهای پس از انقلاب اسلامی پیشرفت‌های خوبی داشته ایم و این امر با تلاش مهندسان و متخصصان محقق شده است.

شاهچراغی افزود: برخی از فرآیندها در ساختار اداری کشور نیازمند اصلاح دارد و موجب کند شدن اقدامات و ارائه خدمات به مردم شده است که رهبر معظم انقلاب نسبت به برداشتن این پیچیدگی‌ها تاکید دارند.

استاندار قم گفت: در قم مجموعه‌های هستند که پروژه‌های را دنبال می‌کنند که بخشی از آنان در لبه دانش جهانی قرار دارند و قسمت اعظم این افراد از مهندسان جوان هستند.

شاهچراغی ادامه داد: عقب ماندگی‌هایی در قم داریم که یکی از این بخش‌ها معدن است و البته بخشی از مشکلات در این حوزه‌ها به مسائل ملی و بخشی نیز نیازمند اصلاح در استان ست.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی قم با وجود مشکلات کم آبی باید به دنبال افزایش بهره وری بوده و در بخش صنعت نیز باید به دنبال احیای صنایع راکد باشیم و امروز وحدت خوبی در بین مسئولین استان وجود دارد و باید از این ظرفیت و شرایط پدید آمده استفاده کرد.

شاهچراغی عنوان داشت: کارهای خوبی در حوزه مهندسی در استان قم در طول یکسال اخیر صورت گرفته که در بخش‌های اشتغال، مسکن و صنعت شاهد رشد و پیشرفت هستیم.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40315
اخبار مرتبط

نظرات شما