مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد:

بوستان‌های قم پذیرایی سفره‌های افطار شهروندان در روز طبیعت

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در مدیریت شهری برای میزبانی از شهروندان روزه‌دار در روز طبیعت خبر داد.

مهدی کلانترزاده در گفتگو  با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به تقارن روز سیزدهم فروردین و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: درخواست‌های بسیاری از شهروندان داشتیم که در این روز از فضای بوستان‌ها برای مراسم افطار استفاده شود که بحمدالله برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفت.

وی ادامه داد: خدماتی که در بوستان‌های سطح شهر برای شهروندان موردنیاز است از ساعت 16 13 فروردین تا اذان صبح ارائه خواهد شد تا در کنار حضور خانواده در طبیعت، حرمت ماه رمضان نیز صیانت شود.

کلانترزاده بیان داشت: همچنین برای حضور زائران و مسافرین در قم نیز باتوجه‌به اینکه شرایط روزه‌داری را ندارند 4 بوستان ازجمله بوستان‌های فدک و مهدی و امام رضا (ع) و نیایش به‌عنوان استراحتگاه مسافرین در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: امیدواریم با درنظرگرفتن ظرفیت‌های موجود بتوانیم شرایط بهتری را برای زائران و مسافران فراهم بیاوریم، البته دستگاه‌های فرهنگی استان و قرارگاه 19 دی و شهرداری درزمینهٔ برنامه‌های فرهنگی تلاش خوبی در پیش گرفته‌اند و برنامه‌های فرهنگی و بانشاطی برای روز طبیعت پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: همچنین از پایگاه‌های بسیج و مسجدی‌ها و گروه‌های جهادی تقاضا داریم سهمی در پذیرایی از روزه‌داران در بوستان‌ها داشته باشند و اگر قرار است افطاری ساده‌ای برگزار کنند آن را به دل طبیعت و بوستان‌های شهری ببرند.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/41128
اخبار مرتبط

نظرات شما