اتهام تبانی به حریف استقلال دردسرساز شد/ کاپیتان سابق تیم پرسپولیس محروم می‌شود!

ممکن است پرونده ای در کمیته اخلاق علیه سپهر حیدری بازیکن سابق تیم پرسپولیس شکل گیرد. حتی در صورت عدم شکایت باشگاه هوادار ممکن است فدراسیون فوتبال درخواست شکل گیری این پرونده را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سپهر حیدری بازیکن اسبق تیم پرسپولیس بعد از مصاف استقلال – هوادار که با نتیجه ۶-۱ به سود آبی پوشان به پایان رسید، با بارگذاری گل‌های استقلال خواستار بررسی این صحنه از سوی کمیته اخلاق شد.

سپهر حیدری در این خصوص امروز در مصاحبه‌ای گفت: «من تهمت نمی‌زنم. بیشتر بازیکنان هوادار تمام توان خود را گذاشتند. آقای مسعود شجاعی هم‌تیمی من بوده و ایشان و خیلی از بازیکنان دیگر تیم هوادار در تلاش بودند تا فوتبال بازی کنند و نمایش شرافتمندانه‌ای داشتند. اما این بنده خدا شماره ۲۱ هوادار (مهدی عبدی) بازی‌اش کاملا مشکل داشته. من هواداری نگاه می‌کنم؟ من بدبین هستم؟ بروید فیلم بازی و صحنه گل‌ها را ۱۰ هزار بار ببینید. مگر می‌شود کورس نگذاری و به عنوان مدافع بایستی و نگاه کنی؟ مگر می‌شود سایه بزنی؟ ایشان رفتارش در این بازی اصلا شبیه فوتبالیست‌ها نبود و اگر فکر می‌کنید که من اشتباه می‌کنم، فیلم بازی را در کنار یک کارشناس استقلالی نگاه کنید و نظرش را درباره چهار گل بازی و نمایشی که ایشان داشتند بپرسید. اشتباه حالا یکی-دو تا سه تا، مگر می‌شود چهار اشتباه داشته باشی و مربی‌ات، آن هم ساکت الهامی، هیچ توجهی نداشته باشد؟»

متهم اول این تبانی مهدی عبدی بازیکن تیم هوادار است! بازیکنی که به صراحت مورد اتهام سپهر حیدری قرار گرفته است.

بازیکن تیم هوادار در واکنش به اتهام تبانی در بازی استقلال – هوادار گفت:« من نمی‌دانم شرط‌بندی چیست و چه‌جور است و با بازیکنان استقلال هم رفیق نیستم. من در آن لحظه از خستگی و عدم تمرکز تا آخر دنبال بازیکن نرفتم و گفته‌اند شرط‌بندی کردم. اگر کسی می‌تواند ثابت کند، من تسلیم شما هستم. اگر ثابت شد، جریمه کنید، فحش دهید و محروم کنید و هر بلایی خواستید سر من بیاورید! ما هر چه قسم خدا و پیغمبر را می‌خوریم، کسی باور نمی‌کند.»

مهدی عبدی به ادعای سپهر حیدری هم واکنش نشان داد و گفت: « من از لحاظ روحی طوری نبودم که اینستاگرام بروم؛ ولی وقتی طرف فوتبالیست بوده و این‌طور می‌گوید، من نمی‌توانم حرفی بزنم. وقتی یک تماشاگر این‌طور نظر دهد، ناراحتی ندارد؛ ولی وقتی سپهر حیدری می‌گوید، نمی‌دانم چه باید بگویم.»

این موضوع ناراحتی باشگاه هوادار و استقلال را به همراه داشت و ممکن است درخواست‌هایی در روزهای اخیر علیه سپهر حیدری در کمیته اخلاق مطرح کنند. اگر سپهر حیدری ادعای خود را اثبات نکند به طور حتم با محرومیت از سوی کمیته اخلاق مواجه می‌شود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41528
اخبار مرتبط

نظرات شما