مدیرگروه تبلیغ مؤسسه آموزشی امام‌ رضا (ع):

آنچه دکتر بهشتی را شهید بهشتی کرد اخلاص بود

 مدیرگروه تبلیغ مؤسسه آموزشی امام‌ رضا (ع) گفت: شهید بهشتی یک گوهر ناب در اخلاص بود آنهایی که دم از شهید بهشتی می‌زنند بدانند ایشان مدافع حریم نایب امام‌زمان (عج) بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غفاری فر ضمن گرامیداشت یاد شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: آرمان شهید بهشتی و شهدای هفت‌تیر و دیگر شهدا اثبات علمی حقانیت و مظلومیت فرهنگ اهل‌بیت است همچنین تحقق‌پذیری فرهنگ اهل‌بیت از اهداف و آرمان‌های شهدا بود.
مدیرعامل مؤسسه جریان‌شناسی ‌انقلاب افزود: منافقین آرام‌آرام نفوذ کرده بودند در یک روز ساختار نظام جمهوری اسلامی را به‌زعم خودشان تخریب کردند و از طرفی عملاً در حادثه تروریستی ۶ تیر برجسته‌ترین سخنگوی انقلاب اسلامی را ترور کرده بودند.
 مدیرگروه تبلیغ مؤسسه آموزشی امام‌ رضا (ع) خاطرنشان کرد: بزرگ‌تر جسته‌ترین و بزرگ‌ترین سخنگوی جمهوری اسلامی ایران به‌زعم امام خمینی رحمةالله‌علیه در آن زمان آیت‌الله خامنه‌ای بود همچنین امام خمینی بعد از شهادت شهید دکتر بهشتی اعلام کردند که بهشتی یک ملت بود منافقان آن زمان تصور می‌کردند که کار جمهوری اسلامی ایران تمام است بنی‌صدر به‌عنوان نوکر صهیونیست‌ها و بهاییت از این حادثه تروریستی بسیار خوشحال بود.
کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت دشمنان و منافقین بعد از حادثه تروریستی شش و هفت‌تیر تصور نمی‌کردند بعد از آن حادثه تروریستی بزرگ دوام بیاورند؛ اما به‌ نصح صحیح حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه ملت ایران بهتر از مردم مدینه در صدر اسلام هستند.
غفاری‌فر ادامه داد: یک گروه از جهت استقامت اندیشه توانمندی مدیریت و شجاعت ظهور کرده بودند تا بتوانند بعد از ۱۴۰۰ سال اثبات کنند که حق با اسلام و اهل‌بیت است و اندیشه‌های آنها بعد از ۱۴۰۰ سال هم قابل‌اجرا است امروز هم شاهد هستیم که بعد از ۴۲ سال منافقین و حامیان منافقین رسوا شدند.
وی بیان داشت: ماجرای آلبانی تنها نابودی افراد پوسیده؛ مانند مریم  رجوی نبود؛ بلکه قبل از آن امید ضد انقلاب‌های داخلی و خارجی از بین رفت؛ زیرا  نوکرترین نوکرها را آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها برای رسیدن به امکانات اقتصادی که اکنون شدیداً در آن دست‌وپا می‌زنند با یک تلفن ۹۰ دقیقه‌ای فروختند.
استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: شهید بهشتی و همه شهدا حقیقتی بودند برای به تابلو کشیدن حقانیت قرآن و اسلام اکرم و اهل‌بیت ایشان، یکی از فضلا که اکنون دبیر عالی حوزه علمیه قم است تعریف می‌کردند آیت‌الله محقق در دوران جوانی شهید بهشتی؛  یعنی در دهه ۴۰ می‌فرمودند این جوان اخلاص خاصی دارد.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آنچه که بهشتی را شهید بهشتی کرد، مطهری را شهید مطهری کرد، سلیمانی را شهید سلیمانی کرد، چمران را شهید چمران کرد اخلاص آنها بود البته تخصص، مدیریت، شجاعت  و دانش نیز داشتند اکنون در درون نظام چنین افرادی را کم نداریم.
عضو هیئت‌علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه باقرالعلوم (ع) عنوان داشت: شهید بهشتی یک گوهر ناب در اخلاص است که کمیاب‌ترین صفت برای بسیاری از یاران رفوزه شده انقلاب بود، افرادی که نیم‌قرن برای این انقلاب زحمت کشیدند آن‌قدری که محاسبه برای حداقل‌های خود دست‌وپا می‌زنند برای دفاع از حریم نایب امام‌زمان (عج) که همان زبان گویای اسلام ناب محمدی است تلاش نمی‌کنند.
وی تأکید کرد: آن‌هایی که دم از شهید بهشتی می‌زنند باید بدانند با آن جایگاهی که شهید بهشتی داشت نامه‌ای به امام خمینی (ره) به‌عنوان نایب امام‌زمان نوشت اگر صلاح انقلاب بر این است که ما به حوزه‌ها برگردیم ما برمی‌گردیم شما بفرمایید ما بازگردیم یا باز نگردیم.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/43365
اخبار مرتبط

نظرات شما