امام‌جمعه سلفچگان:

سخنرانی‌های دهه ۶۰ رهبری برای مقابله با شایعه‌پراکنی معاندان نظام بود

امام‌جمعه سلفچگان گفت: آن زمان دشمن برای بدبین کردن اذهان عمومی نسبت به مسئولان و یاران امام راحل و انقلاب از حربه شایعه‌پراکنی استفاده می‌کرد، این بیداری رهبری بود که فکر کردند باید بین مردم رفته و پاسخ شایعات را بدهند

حجت‌الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به سالروز ترور مقام معظم رهبری به نقش آمریکا در پرورش، تقویت و تکثیر گروهک‌های تروریستی اشاره کرد و اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که منجر به قطع ید استکبار جهانی از حاکمیت و منافع ایران شد، آمریکا و حامیان و عوامل داخلی و خارجی‌اش از آن زمان تاکنون برای ازبین‌بردن و به شکست انجامیدن نظام جمهوری اسلامی به‌انحاءمختلف دست به اقدام و جنایت زدند.

وی ادامه داد: از به راه‌انداختن جنگ تحمیلی گرفته تا ترور، قتل‌عام و کشتار زنان و کودکان و مردان بی­‌دفاع این مرزوبوم را می‌توان برشمرد. استکبار در رأس آنها آمریکا نیاز به مزدورانی دارند که بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
غروی افزود: پناه‌دادن به سرکردگان منافقین در غرب و ایجاد فضای امن برای آنها خودش یک سند است.
  
امام‌جمعه سلفچگان ابراز داشت: آن زمان دشمن برای بدبین کردن اذهان عمومی نسبت به مسئولان و یاران امام راحل و انقلاب از حربه شایعه‌پراکنی استفاده می‌کرد، این بیداری رهبری بود که فکر کردند باید بین مردم رفته و پاسخ شایعات را بدهند، آن هم حضور در بین مردم در جنوب تهران، پس بهترین کار این بود که در بین مردم به شبهات پاسخ داده می‌شد.
وی تأکید کرد: آن زمان چندهفته‌ای مقام معظم رهبری در مساجد مختلف جلسه سخنرانی در روزهای شنبه برگزار کرده بودند. در آن جلسات شایعات و افتراهایی که بین مردم مطرح می‌شد را برطرف کرده و مردم را ارشاد، راهنمایی و هدایت می‌کردند تا ملت آگاه شوند.
غروی ادامه داد: مقام معظم رهبری مسجد ابوذر را انتخاب کردند که نشان می‌داد این مسجد نام و نشان، جمعیت و برو بیایی دارد که می‌تواند سروصدا کند، مسجد ابوذر بسیار مهم و تأثیرگذار بود که متأسّفانه دشمن هم از این فرصت استفاده کرده و عملیات ترور را در آن مسجد انجام داد.
امام‌جمعه سلفچگان خاطر نشان کرد: اعتقاد ما این است که خدای تبارک‌وتعالی از دین خود محافظت می‌کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از الطاف حضرت حق است و هیچ کار خدا بی‌حکمت نیست و قطعاً این انقلاب مورد عنایت امام‌زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف است و همان‌طور که در فرمایش شخص رهبر انقلاب اسلامی آمده پس از این اتفاق ایشان مطمئن بودند که نجات ایشان از ترور مذکور برای این بود که وی برای کار بزرگی انتخاب شده‌اند و همه دلسوزان انقلاب و نظام بر این باورند که عمر دوباره ایشان برای این بود که سکان کشتی عظیم انقلاب در دست این عالم فرزانه قرار گیرد که بحمدالله از همه خطراتی که تابه‌حال متوجه نظام بوده به‌سلامت عبور کرده است و ان‌شاءالله پرچم این انقلاب با دستان باکفایت رهبر معظم انقلاب دامت‌برکاته به دستان بابرکت یداللهی حضرت صاحب‌الامر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف داده خواهد شد.




انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/43388
اخبار مرتبط

نظرات شما