امام‌جمعه سلفچگان:

هدف دشمنان نظام از ترور شهید بهشتی شکست انقلاب بود

امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به حادثه ۷ تیرماه سال ۶۰ گفت: هدف دشمنان نظام از ترور شهید بهشتی شکست انقلاب بود.

حجت‌الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: حادثه دلخراش ۷ تیرماه ۱۳۶۰ از بزرگ‌ترین عملیات تروریستی تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که طی آن آیت‌الله دکتر بهشتی رئیس دیوان عالی کشور و ۷۲ تن از مسئولان نظام (چهار وزیر، ۱۲ معاون وزیر و حدود ۳۰ نماینده مجلس) با بمب‌گذاری منافقان ترور شده و به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: این فاجعه آن قدر بزرگ بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب «به طور طبیعی باید منجر به شکست انقلاب اسلامی می‌شد؛ اما به برکت خون این شهدا، درست عکس آنچه تصور می‌رفت اتفاق افتاد و بعدازاین حادثه، ملت متحد شد و انقلاب در مسیر واقعی و صحیح خود قرار گرفت.»
غروی تصریح کرد: نه‌تنها هدف دشمنان در شکست انقلاب محقق نشد؛ بلکه این ترورها چهره‌ای واقعی استکبار جهانی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین حامیان ترور در جهان را برای ملت ایران برملا کرد.
وی افزود: منافقین که امروز به بی عابروترین تشکیلات در دنیا تبدیل شده‌اند بدون حمایت‌های مالی و اطلاعاتی آمریکا هیچ کاری نمی‌توانستند بکنند و این موضوع در ترورهای کور این گروه مستهلک مشخص بود.
امام‌جمعه سلفچگان تصریح کرد: در برابر این جریان مزدور حقیقت ناب انقلابی وجود داشت که مردم را دور خود جمع کرده بود و هر باری که این اتفاقات رخ می‌دهد وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم چندین برابر می‌شد که این مهم در طول جنگ تحمیلی قابل‌مشاهده است.
وی  خاطر نشان کرد: در پشت پرده این ترورها می توان توطئه ها و نیرنگ های آمریکا را مشاهده کرد که نشان می دهد این کشور چگونه با نام تروریسیم استفاده ابزاری می کند حال این که خود بزرگترین حامی ترویسیم است.

 





انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/43391
اخبار مرتبط

نظرات شما