از قربان تا غدیر در قم؛

برگزاری ۱۸ برنامه در پویش «به عشق امیرالمؤمنین»

مسئول اجرایی پویش «به عشق امیرالمؤمنین»، از برگزاری ۱۸ عنوان برنامه در راستای اجرای این پویش از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، داود فراهانی اظهار داشت: جمعی از نهادهای مردمی قم به‌تازگی دور هم گرد آمدند تا بررسی کنند که برای بزرگداشت عید غدیر خم چه فعالیت‌هایی را می‌توان انجام داد که جنس مردمی داشته باشد و کارهای جدید انجام دهیم.
وی بیان کرد: در ابتدا این نهادهای مردمی، ‌۷۰ عنوان برنامه را معرفی کردند و از تیم‌های جهادی دعوت به همکاری صورت گرفت و در نهایت ۱۸ عنوان برنامه برای اجرایی‌شدن تصویب شد.
وی افزود: از جمله کارگروه‌های تشکیل شده برای این پویش می‌توان به اصناف، ‌ نذر خون، ‌ درمان، اهدای جوایز پدر به فرزندان، آزادی زندانیان، ‌ تکریم خانواده شهدای سادات و ایاب‌وذهاب و حمل‌ونقل صلواتی، اشاره کرد.
فراهانی ادامه داد: کارگروهی نیز تشکیل شده است که جشن‌های محلی و خیابانی در محلات محروم حاشیه شهر برگزار کند.
وی ابراز داشت: برای جشن خیابانی ۱۲ نقطه را در محلات حاشیه‌ای آسیب‌پذیر شهر قم تعیین کرده‌ایم و از همکاری شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم نیز بهره‌مند خواهیم شد.
وی هم چنین از تشکیل کارگروه‌های اسکان زائران و اطعام زائر خبر داد و افزود: تجربه قبلی ما در عید نیمه شعبان سال گذشته نشان داد که باید در این زمینه نیز ورود کنیم.
فراهانی عوامل اجرایی پویش به عشق امیرالمؤمنین را بالغ بر ۱۵۰ نفر عنوان کرد.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/43412
اخبار مرتبط

نظرات شما