در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم انجام شد؛

رونمایی از آخرین اثر نویسنده فرانسوی با عنوان «قهرمان به شکل خودم»

آخرین اثر خانم «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی حوزه کودک و نوجوان با عنوان «قهرمان به شکل خودم»، روایت کودکی شهید حاج قاسم سلیمانی، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، برنامه گفتگوی صریح و ساده با خانم «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی کودک و نوجوان فرانسوی درباره عفاف و حجاب و همچنین رونمایی از آخرین اثر وی با عنوان «قهرمان به شکل خودم» که روایت کودکی شهید حاج قاسم سلیمانی است به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم رونمایی شد.

خانم کلر ژوبرت نویسنده فرانسوی است که پس از مسلمان شدن در سن ۱۹ سالگی وارد ایران می‌شود تا تا به امروز نزدیک به ۱۱۰ کتاب در حوزه کودک و نوجوان به خط تحریر درآورده است.

خانم ژوبرت گفت: وقتی مسلمان شدم خیلی دوست داشتم زیبایی‌های دین اسلام را به زبان ساده برای کودکان بازگو کنم و تا به امروز این مسیر را ادامه داده و تا زمانی که زنده‌ام ادامه خواهم داد.

در این مراسم از جدیدترین کتاب خانم ژوبرت با عنوان قهرمان به شکل خودم هم رونمایی شد و این نویسنده فرانسوی با مخاطبان کودک و نوجوان هم گفتگویی داشت.

کتاب قهرمان به شکل خودم روایت کودکی حاج قاسم سلیمانی است و به زبان ساده و تصویرگری مناسب به کودکان پیام تلاش، پشت کار و امیدوار بودن را منتقل می‌کند.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/43842
اخبار مرتبط

نظرات شما