از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی؛

فراخوان کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی اعلام شد

فراخوان دریافت مقالات سی‌وهفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با موضوع «همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک» از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سی‌وهفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از نهم لغایت یازدهم مهر سال با موضوع «همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک» از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

محور‌های مقالات کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی شامل «جنگ و صلح عادلانه»، «اخوت اسلامی و مبارزه با تروریسم»، «آزاداندیشی دینی، پذیرش اجتهاد مذهبی، مقابله با تکفیر و افراطی‌گری»، «همدلی و همدردی اسلامی»، «احترام متقابل بین مذاهب اسلامی، رعایت ادب اختلاف و پرهیز از مشاجره، حرمت‌شکنی و توهین» و «تقبیح عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی» است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی ارسال کنند همچنین آخرین مهلت ارسال آثار نیز یکم مهر ماه است.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه این کنفرانس iuc.taqrib.ir مراجعه کنند و دبیرخانه علمی این کنفرانس نیز در پژوهشگاه مطالعات تقریبی در قم فعالیت دارد.




انتهای پیام/


منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
http://qomefarda.ir/44454
اخبار مرتبط

نظرات شما