مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم مطرح کرد:

ظرفیت بالای قم برای برگزاری مسابقات ورزشی بانوان

مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم با اشاره به ظرفیت بالای قم برای برگزاری مسابقات ورزشی بانوان، گفت: یکی از اهداف معاونت تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم ارتقا سطح ورزش بانوان است.

اعظم طراوتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: طی هفته جاری به‌منظور هماهنگی برای برگزاری مسابقات کشوری ورزشی بانوان جلسات متعددی توسط هیأت‌های ورزشی بسیج و سپاه و مدیریت خواهران تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم با هیأت‌های ورزشی استان قم و مدیر بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم ادامه داد: در دیدار با هیأت ورزش‌های بومی و محلی تعامل با اداره کل ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی بسیج و سپاه مورد تأکید قرار گرفت.


طراوتی گفت: گسترش ورزش‌های بومی و محلی، برگزاری مسابقات، نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی از جمله محورهای این دیدار بود و قرار شد اداره کل تربیت‌بدنی و معاونت تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم در کنار هم برنامه‌هایی مختص جوانان و نوجوانان اجرا کنند.
وی افزود: همچنین جلسه‌ای با مدیر امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان و هیأت آمادگی جسمانی برگزار شد که در خصوص تعامل بیشتر در خصوص این ورزش که موردنیاز بانوان جامعه است رایزنی انجام شد و بحث آموزش و ارتقا ورزش و میزبانی مسابقات کشوری نیز موردبحث و تبادل قرار گرفت.
طراوتی خاطرنشان کرد: جلسه‌ای نیز با حضور مدیر امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان، هیأت تکواندو بسیج و هیأت تکواندو استان برگزار و تعاملات نزدیک‌تر و همکاری در خصوص برگزاری مسابقات قهرمان کشوری و تجهیزات موردنیاز استان در این رشته موردبحث و تبادل قرار گرفت.

​​​​​​
مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم بیان داشت: در ادامه نشست صمیمی بین مدیر تربیت تربیت‌بدنی بسیج و سپاه و هیأت دارت بسیج قم با هیأت دارت اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و در خصوص افزایش برگزاری مسابقات دارت و استقبال بانوان از این رشته رایزنی انجام شد و  تجهیزات موردنیاز برای برگزاری مسابقات در سطح ملی برآورد شد.
طراوتی گفت: در جلسه دیدار با مدیر امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان، هیأت تیراندازی استان و مجموعه خواهران تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم، تجهیزات موردنیاز رشته تیراندازی و امکانات از جمله سالن، سلاح و...موردبحث قرار گرفت، تا از ظرفیت‌های موجود بهترین استفاده صورت گیرد.


وی تصریح کرد: همچنین جلساتی با خواهران هیأت‌های شنا و والیبال اداره کل ورزش و جوانان با حضور هیأت‌های شنا و والیبال بسیج و سپاه قم برگزار شد، خوشبختانه امکانات قم در این دو ورزش برای برگزاری مسابقات کشوری متناسب است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/44768
اخبار مرتبط

نظرات شما