استاندار قم:

خدمت به مردم از ارزنده‌ترین نعمات الهی است

استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت روز کارمند آورده است: در مکتب اسلام، خدمت به مردم توفیقی بزرگ و در زمره ارزنده‌ترین نعمات الهی است و شکرانه آن فقط با کار و تلاش خالصانه و رضایتمندی مردم ادا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ‌در این پیام سید محمد آقامیری بیان کرده است: ‌ چهارم شهریور روز گرامیداشت تلاش کارمندان عزیز که برگرفته از سیره متعالی خدمت‌رسانی شهیدان رجایی و باهنر است بر تمامی سلحشوران عرصه خادمی ملت بزرگ ایران مبارک باد.
پیام حاکی است: ‌ این روز فرصت و مجال مناسبی برای قدرشناسی از کارکنان خدوم و همه خدمتگزارانی است که ثمره کار و تلاش صادقانه آنها در عرصه اجرایی، نویدبخش عمران و آبادانی کشور و زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی به دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: ‌ در مکتب اسلام، خدمت به مردم توفیقی بزرگ و در زمره ارزنده‌ترین نعمات الهی است و شکرانه آن فقط با کار و تلاش خالصانه و رضایتمندی مردم ادا می‌شود.
پیام ادامه یافته است: ‌از این منظر کار و مجاهدت در کسوت کارمندی را باید فرصتی طلایی برای خدمتگزاری به خلق تلقی کرد و از لحظه‌لحظه این فرصت گران‌بها در مسیر تکریم مردم، گره‌گشایی از مشکلات و جلب رضایت حق‌تعالی بهره برد، به‌ویژه این که خدمت در قم مقدس که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم شریف آن در صفاتی همانند ایمان، بصیرت، جهاد و داشتن انگیزه‌های عالی در حرکت‌های اجتماعی و سیاسی دارای امتیازات ویژه هستند، دارای ارزش مضاعف است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: ضمن گرامیداشت هفته دولت و ادای احترام به مقام شامخ شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن روز کارمند را به همه کارکنان و کارگزاران دولت در استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با استعانت از ایزد منان در عرصه مقدس خدمتگزاری به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل‌بیت (س) و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی، تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، موفق و سربلند باشند.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/44820
اخبار مرتبط

نظرات شما