فرمانده سپاه قم:

مدیران استان از ظرفیت رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استفاده کنند

فرمانده سپاه قم گفت: از مسئولان و مدیران استان قم درخواست می‌کنم آن‌هایی که می‌توانند در این راستا کمکی داشته باشند و زمینه حضور و اشتغال نخبگان حاضر در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را فراهم کنند به میدان بیایند.

سردار محمدرضا موحد در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که در پنجمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم حضور دارم از مسئولان قرارگاه فضای مجازی بسیج استان برای برگزاری چنین رویدادی تقدیر و تشکر می‌کنم. فرمانده سپاه استان قم افزود: بسیج فضای مجازی استان قم زمینه حضور این جوانان و نوجوانان را در این رویداد فراهم کرده است که هر سال نسبت به سال قبل برگزاری این رویداد در حال گسترش است هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت شاهد رشد برگزاری این رویداد هستیم.
 وی بیان داشت: با برخی از گروه‌ها و تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد به‌صورت مستقیم گفتگو داشتم خوشبختانه هم در بحث موضوع و هم در بحث کیفیت تولیدات شاهد رشد بودیم.
 موحد ادامه داد: امیدواریم شاهد حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی جهت توسعه و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی باشیم و این نیروها در حال افزایش باشند. فرمانده سپاه استان قم عنوان داشت: از همین‌جا از مسئولان و مدیران استان قم درخواست می‌کنم آن‌هایی که می‌توانند در این راستا کمکی داشته باشند و زمینه حضور و اشتغال این عزیزان را فراهم کنند به میدان بیایند و آنجایی که نیاز به نرم‌افزار و نیاز به لوکیشن و بازی است از این جوانان و نخبه‌ها استفاده کنند تا از این ظرفیت موجود در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کمال بهره را ببریم.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/45817
اخبار مرتبط

نظرات شما