رئیس ستاد انتخابات استان قم:

کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاهی با موضوع انتخابات راه‌اندازی شود

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاهی با موضوع انتخابات راه‌اندازی شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد حاجی‌زاده صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات استان قم، اظهار داشت: برگزاری انتخابات امن، سالم و با مشارکت حداکثری اصولی است که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن تأکید کرده‌اند.

وی افزود: در همین راستا کلیه دستگاه‌های دولتی و اجرایی در استان قم ملزم هستند برای تحقق فرمایشات رهبری برنامه‌های انتخاباتی خود را با این محورها ارائه دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: عملکرد مدیران دستگاه‌ها در خصوص انتخابات ارزیابی خواهد شد؛ در جمهوری اسلامی ایران مسئله انتخابات همواره مهم بوده؛ چون نشان‌دهنده مردمی‌بودن نظام است.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر مردم ما همواره مشارکت حداکثری را در انتخابات داشتند و این موضوع هر بار باعث شده ضربه سنگینی بر پیکره دشمن وارد شود.

وی ادامه داد: به فضل خداوند مطمئن هستیم این بار هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

حاجی‌زاده عنوان کرد: گفتمان‌سازی در دانشگاه‌ها از نکات مهمی است که نسبت به آن باید اهتمام داشت؛ برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها می‌تواند یک نمونه از این گفتمان‌سازی باشد که در خصوص مشارکت حداکثری مؤثر خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان قم تأکید کرد: امیدآفرینی و افزایش نشاط اجتماعی از نکات مهمی بود که در دیدار دکتر آقامیری با رسانه‌ها از سوی ایشان مطرح شد، از رسانه‌ها تقاضا داریم نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

حاجی‌زاده در پایان گفت: دشمن در جنگ ترکیبی امروز، می‌خواهد نظام را ناکارآمد نشان دهد؛ لذا رسانه‌های انقلابی ما برای مقابله با دشمن موظف هستند دستاورد‌های انقلاب را برای مردم تبیین کرده و نشاط آفرینی کنند.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری فارس
http://qomefarda.ir/46004
اخبار مرتبط

نظرات شما