مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا:

جوانان حرف دلشان را به بسیج بگویند

مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا گفت: جوانان این دوره دنبال کنشگری هستند دنبال نصیحت نیستند باید درک متقابل از آن‌ها داشته باشیم باید خطای آن‌ها را بپذیریم  باید شرایط طوری رقم زده شود جوانان حرف دلشان را به بسیج بگویند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »، حسین یکتا عصر امروز به مناسبت هفته بسیج در نشست مدیران و فرماندهان رده‌های مقاومت خواهران استان قم اظهار داشت: وقت زیادی نداریم که بخواهیم از دست بدهیم در عصر هوش مصنوعی قرار داریم، دشمن تیربار گذاشته و جوانان را درو می‌کند، تشکیلات بسیج امکان زیادی دارد تا برای جوانان و انقلاب کار کند.
وی گفت: نقطه تحول اینجاست که طراحی جدید توسط بسیجیان دهه جدید صورت گیرد، اکنون دشمن در حال هجمه به عفاف زنان، سبک زندگی اسلامی و همه ارزش‌ها است که بار اصلی مدیریت و مقابله با آن به دوش بانوان مؤمن و بسیجی است. 
مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا افزود: قم به‌واسطه کریمه اهل‌بیت (ع) باید مسئله همه دختران را جهان حل کند درحالی‌که خودمان مورد هجوم ماجرای زن، زندگی و آزادی قرار می‌گیریم، باید همه تحولات از قم شکل بگیرد.
وی بیان داشت: اینکه بگوییم نگذاشتند کار کنیم قابل‌قبول نیست رهبر معظم انقلاب فرمودند بودجه مبنای قابل‌قبولی برای عدم انجام کارها نیست.
یکتا اضافه کرد: قبول نیست در جمهوری اسلامی و در شهر اهل‌بیت نتوانیم کنترل عملیاتی مسائل را در دست بگیریم خیلی کارها را می‌توان انجام داد ما با انقلاب حال می‌کنیم؛ اما برای انقلاب کار نمی‌کنیم.
وی عنوان داشت: مهم این نیست چند نفر دختر عضو پایگاه بسیج هستند مهم این است چند نفر دختر عضو پایگاه بسیج نیستند باید دختران را جذب کنیم که حرف‌های دلشان را به قشر مذهبی و بسیجی بگویند.
مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا بیان داشت: نباید به حداقلی‌ها راضی بود باید فرزندان جامعه را بسازیم هر کاری قابل‌انجام است باید انجام دهیم اگر انجام نداریم برای این است که نخواستیم، طهرانی مقدم خواست موشک ساخت، فخری‌زاده علم هسته‌ای را خواست، شهید سلیمانی جبهه مقاومت را خواست و آن را ساخت پس باید خواست تا بتوان ساخت.
وی تصریح کرد: جوانان این دوره دنبال کنشگری هستند دنبال نصیحت نیستند باید درک متقابل از سن و فهم جوان و نوجوان امروزی داشته باشیم باید خطای آن‌ها را بپذیریم تا بتوانیم تأثیرگذار باشیم.
یکتا خاطرنشان کرد: نگاه اگر توحیدی شود موفقیت حاصل می‌شود رنگ این جماعت را باید درک کنیم باید مشکلاتشان را بدانیم، حرف اگر به‌موقع و بااخلاص باشد مورد پذیرش قرار می‌گیرد این جوانان کشته مرده می‌خواهند باید برایشان کشته شد تا جذبشان کرد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/46198
اخبار مرتبط

نظرات شما