امام‌جمعه قم:

آمریکا حامی اصلی نسل‌کشی رژیم صهیونیستی است

امام‌جمعه قم با اشاره به تحولات فلسطین، گفت: آمریکا حامی اصلی نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه امروز قم که در مصلای قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی انسان‌ها اظهار داشت: بر اساس آیات و روایات تقوا حدومرز ندارد و به‌مانند قله‌ای است که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.
وی ادامه داد: شاید عمری را باتقوا باشیم و در مسیر رضایت خدا گام برداریم؛ اما لحظه‌ای غفلت کرده و از مسیر حق دور شویم و سقوط کنیم به همین علت باید همواره مراقب باشیم.
اعرافی به در پیش بودن روز زن اشاره کرد و گفت: در کشورمان و به مدد انقلاب اسلامی سالروز تولد فاطمه زهرا (س) به نام روز زن نام‌گذاری شده است.
وی تصریح کرد: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند در خصوص منطق و فلسفه زن ما طلبکار عالم هستیم و مدعی هستیم که تمدن جدید غربی در موارد زیادی مسیر را بیراهه رفته و یکی از این غلط‌ها در مقوله زن و خانواده است.
امام‌جمعه قم با بیان این که نگاه اسلام به زن یک نگاه جامع و کامل است، تصریح کرد:  با عنایت خداوند متعال در طی دهه‌های که از انقلاب می‌گذرد،
دختران و زنان بزرگی تربیت شدند که در عرصه‌های مختلف درخشیده‌اند.

وی به 19 دی و روز بصیرت مردم قم اشاره کرد و گفت: این روز برای ما یک افتخار و هویت بخش است ، روزی که مردم قم در حمایت از علما، روحانیت و امام خمینی(ره) وارد عرصه شدند و اجازه ندادند رژیم شاهنشاهی به خواسته های شوم خود برسد.
اعرافی به مسئله فلسطین اشاره کرد و بیان داشت: اتفاقاتی که در این سرزمین می‌افتد یک آزمون برای جامعه بشری است.
وی ادامه داد: در این آزمون محور مقاومت، مردم شجاع و مظلوم غزه، مردم شجاع و غیرتمند یمن و سوریه، ملت و دولت ایران مقتدر و همه وجدان‌های بیدار در سراسر عالم قبول شدند.
 امام‌جمعه قم افزود: تشکیلات خودگردان فلسطین، شورای امنیت،  برخی از کشورهایی که به آمریکایی‌ها پایگاه دادند و با اسرائیل ارتباط برقرار کردند و در رأس آن‌ها آمریکا مردود شدگان این آزمون هستند.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46829
اخبار مرتبط

نظرات شما