توسط امام‌جمعه قم مطرح شد؛

تشکر مردم قم از حمله سپاه به مقرر تروریست‌ها

امام‌جمعه قم گفت: از طرف این جمع از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌ها تشکر می‌کنیم سپاه نشان داد با چه هدفی از خوزستان حمله را انجام داد و با برد هزار و ۲۰۰ کیلومتر ادلب را زد‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ​​​​​​آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه امروز قم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام فرمودند خصلت تقوا اگر در شخصی وجود داشته باشد دنیا و آخرت مطیع او خواهد شد و از نعمت بهشت برین الهی بهره‌مند خواهد شد.

امام‌جمعه قم ادامه داد: غفلت از مسائل مهم و خطرناکی است که باعث می‌شود انسان به کج‌راهه برود و مسیر سعادت را گم کند و راه دیگری را در زندگی برگزیند، توجه به هدف غایی آفرینش، انسان را از غفلت بازمی‌دارد اگر انسان این هدف را شناخت که از کجا آمده و در کجا زندگی می‌کند و به کجا خواهد رفت این باعث می‌شود که انسان بیداری و توجه پیدا کند.

وی بیان داشت: توجه به عواقب غفلت باعث می‌شود انسان از غفلت پرهیز کند اینکه انسان‌های غافل دچار چه مشکلاتی می‌شود باید این مشکلات را برای خودمان و افرادی که دچار غفلت هستند مطرح کنیم.

حسینی بوشهری تصریح کرد: خدای متعال فرصت‌های خیلی خوبی را در اختیار ما قرار داده ازجمله فرصت‌های مکانی و زمانی، ماه رجب، شعبان و رمضان فرصت زمانی است که خدا در اختیار ما قرار داده که باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم و با دعا، قرآن، روزه و نماز انس بگیریم.

امام‌جمعه قم گفت: از جنایات رژیم صهیونیستی و حمله به غزه ۱۰۰ روز می‌گذرد، جنایت‌هایی زیادی انجام شد و  زنان و کودکان زیادی به شهادت رسیدند و  بسیاری از انسان‌ها آواره و مجروح شدند، هزاران شهید، هزاران مجروح و هزاران آواره دستاورد حمله رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه غزه بود.

وی عنوان داشت: هر چه به جلوتر می‌رویم رژیم صهیونیستی و ائتلاف مورد ادعای آمریکا احساس می‌کنند دستاوردی ندارند؛ چون آدم‌کشی شغل آن‌ها است و چهره ریاکارانه آن‌ها در دنیا به رسوایی تبدیل‌شده است و  جرئت ندارند سخن از حقوق بشر
 مطرح کنند، شکاف سیاسی در رژیم صهیونیستی به وجود آمده و مردم اسرائیل مدام علیه آن‌ها تظاهرات می‌کنند و زمانی فرابرسد که دیگر نیازی به فروپاشی رژیم صهیونیستی از بیرون نباشد و از درون فرو خواهد پاشید.

امام‌جمعه قم افزود: اسرائیل چه زمانی تصور می‌کرد که محاصره دریایی شود آن‌هم توسط  مردم و جوانان مسلمان و قهرمان یمن، آمریکا  به یمن حمله می‌کند انصارالله می‌گویند ما هم حمله می‌کنیم و کشتی را بعد از کشتی می‌زنیم، انصارالله خداوند را پشتوانه خود قرار داده پس از چیزی نمی‌ترسد.

وی خاطرنشان کرد: سردرگمی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس کاملاً مشهود است، گفتند بیمارستان شفا می‌زنیم چون آنجا حماس مستقر است؛ اما خبری نبود، طوفان الاقصی که آمد غافل‌گیر شدند و اطلاعاتی هم که داشتند دروغ از آب درآمد، از درون سیستم اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی ازهم‌پاشیده است.

حسینی بوشهری ادامه داده: ما اهل توسعه جنگ نیستیم؛ اما اعلام می‌کنیم که اگر آمریکا می‌خواهد رژیم منحوس صهیونیستی در آرامش به سر ببرد بگذارد مردم فلسطین و غزه هم در آرامش باشند آتش‌بس، آزادی همه اسرا، بازگشت مردم فلسطین به سرزمین خودشان، پیگیری احقاق حق مردم فلسطین و تشکیل دولت مستقل فلسطین در این سرزمین باید انجام شود.

وی تأکید کرد: از طرف این جمع از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌ها تشکر می‌کنیم سپاه نشان داد با چه هدفی از خوزستان حمله را انجام داد و با برد هزار و ۲۰۰ کیلومتر ادلب را زدند این کار را می‌توانستند از کرمانشاه انجام دهند؛ اما می‌خواستند نشان دهند این برد؛ یعنی تا آنجا که شما هستید می‌رسد و اگر دست از پا خطا کنید ما پای‌کار هستیم.

امام‌جمعه قم اضافه کرد: انتخابات در پیش است و شورای نگهبان و گروه نظارتی در پایان کار خود هستند کاری که مردم باید رقم بزنند روز ۱۱ اسفند و حضور در پای صندوق‌های رأی است به مجموعه‌های مختلف می‌گوییم که اگر می‌خواهید مطالبتان را مطرح کنید، عرصه انتخابات به روی شما باز است شرکت کنید و مشوق دیگران باشید این حضور مردم باعث حاکمیت مردم می‌شود، قهرکردن با صندوق‌های رأی مشکلی را حل نمی‌کند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/47202
اخبار مرتبط

نظرات شما