کمیسیون فرهنگی وظایف صنعتی چاپخانه‌ها را در حوزه کاری وزارت صمت تعریف کرد

سخحنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون فرهنگی از این پس مسائل صنفی چاپخانه‌هادر حوزه کاری وزارت ارشاد و مسائل صنعتی آنها در حوزه کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که مشتمل بر یک ماده واحده و یک تبصره بود در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. 

وی افزود: براساس این مصوبه، از این پس وظایف صنفی چاپخانه‌ها و مؤسسات تکثیر و مؤسسات وابسته به صنعت چاپ در حدود کاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وظایف صنعتی آنها در حوزه کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود. 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه چهار عضو کمیسیون برای معرفی به صحن به منظور انتخاب دو ناظر برای کمیته پارالمپیک مشخص شدند که بر این اساس اعضای کمیسیون؛ طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، پروانه سلحشوری، محمداسماعیل سعیدی و علیرضا ابراهیمی را برای این منظور انتخاب کردند. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/6580
اخبار مرتبط

نظرات شما