هازارد اگر خودخواه بود بالاتر از مسی و رونالدو می‌ایستاد

ویل هیوز، بازی‌ساز واتفورد، در آستانه بازی امروز تیمش با چلسی می‌گوید ادن هازارد را برای این پایین‌تر از مسی و رونالدو می‌دانند که او خودخواه نیست و برای تیمش بازی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ویل هیوز، هافبک بازی‌ساز واتفورد در آستانه دیدار امروز تیمش با چلسی در هفته سی و هفتم لیگ برتر، می‌گوید ادن هازارد، ستاره بلژیکی آبی‌های لندن فقط به این علت بعد از رونالدو و مسی به عنوان سومین فوتبالیست بزرگ دنیا طبقه‌بندی می‌شود که مثل آنها خودخواه نیست و برای تیمش بازی می‌کند.

 

 

هیوز که امروز در استمفوردبریج پنجه در پنجه‌ی هازارد خواهد افکند به وبسایت رسمی باشگاه واتفورد گفت:" چالاکی هازارد و سرعتی که توپ را با آن در فضاهای تنگ به حرکت درمی‌آورد از او فوتبالیستی در یک کلاس متفاوت ساخته. بعضی وقتها فقط باید هازارد را تحسین کرد و بس".

 

 

هافبک بازی‌ساز واتفورد در ادامه صحبت‌هایش گفت:" علت اینکه مثل مسی و رونالدو از هازارد صحبت نمی‌شود و او را در رتبه‌ای مثلاً بعد از آن دو نفر در نظر می‌گیرند این است  که او خودخواه نیست و ترجیح می‌دهد توپ را به هم‌تیمی‌هایش پاس بدهد نه اینکه فقط به فکر خودش باشد. خصوصیتی که کمتر به آن توجه می‌شود".

 

ستاره واتفورد در ادامه گفت:" چلسی تیم باکیفیتی است که بازیکنان بزرگی دارد. برای همین ما امروز باید در اوج آمادگی باشیم و از جان و دل مایه بگذاریم. البته ما هم می‌دانیم که بازیکنان خوبی داریم و می‌توانیم آنها را اذیت کنیم. ما تیمی نیستیم که از پیش باخته باشد".




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7738
کلیدواژه: هازارد مسی رونالدو
اخبار مرتبط

نظرات شما