در گفتگو با عضو کمیته فنی هیئت تکواندو استان قم مطرح شد:

احیای لیگ استان قم بعد از سالیان متمادی

عضو کمیته فنی هیئت تکواندو استان قم با اشاره به احیای لیگ استان قم بعد از سالیان متمادی، گفت: لیگ تکواندو استان قم در راستای آماده نگه‌داشتن، رفع ایرادات و بالابردن سطح فنی هوگوپوشان و درخشش آنها در آینده‌ای نه‌چندان دور در میادین مختلف ملی و فراملی از اهداف احیای لیگ بود.

محمدرضا حیدری، عضو سابق تیم ملی تکواندو در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به سختی‌های برگزاری لیک تکواندو استان قم بعد از سال‌های متمادی، اظهار داشت: لیگ تکواندو استان بعد از سالیان زیاد با مدیریت و اعضای کمیته فنی جدید در بخش‌های آقایان و بانوان برگزار شد.
وی ادامه داد: احیای لیگ تکواندو استان قم بعد از سالیان متمادی کار بسیار ارزشمندی بود که توسط رئیس هیئت تکواندو و اعضای کمیته فنی هیئت انجام شد.
عضو کمیته فنی هیئت تکواندو استان با اشاره به اینکه نماینده کمیته فنی در تمامی هفته‌های لیگ حضور دارد، اضافه کرد: در راستای احیای لیگ استان توسط اعضای جدید کمیته فنی حدود ۱۰ جلسه در خصوص تنظیم آیین‌نامه لیگ برگزار شد.
وی عنوان کرد: بررسی مشکلات و آسیب‌های لیگ با حضور مسئول برگزاری لیگ در زمان حین برگزاری انجام می‌شود تا در هفته‌های بعدی شاهد مشکلات کمتری در برگزاری لیگ باشیم.
حیدری با اشاره به محاسن برگزاری لیگ استانی، ادامه داد: برگزاری لیگ استانی و حضور بازیکنان با سطح‌های مختلف باعث جذابیت مسابقات و افزایش هیجان لیگ خواهد شد.
وی اضافه کرد: حضور بازیکنان در میدان مسابقه باعث افزایش تجربیات آنها خواهد شد که همین مسئله می‌تواند باعث شود بازیکن در لیگ ملی خودی نشان دهد و به سکوهای قهرمانی نزدیک شود.
قهرمان و عضو سابق تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه برگزاری لیگ سطح فنی هوگوپوشان را بالا می‌برد، عنوان کرد: یکی از مسائل بسیار مهم در برگزاری لیگ استانی بالابردن سطح بازیکنان و درگیرکردن مربیان استان در رقابت‌های لیگ است.
وی خاطرنشان کرد: اتفاق ویژه مسابقات حضور تیم‌های خارج از استان در رقابت‌های لیگ استان قم بود که همین حضور تیم‌های قدرتمند البرز، اراک و کاشان سطح مسابقات را بسیار افزایش داد.
حیدری با اشاره به قهرمانی تیم نونهالان استان قم با حضور قهرمانان استان البرز در لیگ، گفت: قهرمانی تیم بومی نونهالان استان قم با حضور قهرمانان استان البرز در لیگ می‌تواند نویدبخش اتفاقات خوب در آینده نزدیک برای تکواندو قم باشد.
وی ادامه داد: مسابقه‌دادن تکواندوکاران قمی با قهرمانان استان البرز یا بهتر است بگویم قهرمانان جهان و آسیا در میادین غیر ملی (لیگ استان قم) توانایی قهرمانان قمی را در انتخابی‌های تیم ملی و قهرمانی‌های کشور در رویارویی با بازیکنان اصلی تیم ملی به جهت پیروزی بر این بازیکنان و رسیدن به پیراهن تیم ملی را افزایش می‌دهد که این یکی از اهداف کمیته فنی در خصوص برگزاری لیگ استان قم بوده است.
عضو کمیته فنی هیئت تکواندو استان در خاتمه تأکید کرد: آماده نگاه‌داشتن سطح بازیکنان استان، رفع ایرادات بازیکنان به‌وسیله انجام بازی زیاد و انجام بازی با قهرمانان دیگر استان‌ها مواردی بود که مدنظر مربیان و کمیته فنی استان برای درخشش آنها در آینده‌ای نه‌چندان دور در میادین مختلف ملی و فراملی است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/48286
اخبار مرتبط

نظرات شما