پاس نکو به پرسپولیس گل شد؛

سایه پرسپولیس روی صدر افتاد

پرسپولیس با پیروزی برابر گل‌گهر ۴۶ امتیازی شد و به یک امتیازی استقلال در صدر رسید تا این تیم سایه قهرمان ۵ دوره قبل بیش‌ازپیش پشت سر خود حس کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» تیم پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر در سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۱-۰ به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

 اوستون ارونوف تک گل این بازی را در دقیقه ۲۸ به زیبایی برای پرسپولیس به ثمر رساند تا سرخ‌های پایتخت از توقف روز گذشته استقلال مقابل مس رفسنجان نهایت استفاده را ببرند و اختلاف خود با آبی‌ها را در صدر جدول به یک امتیاز کاهش دهند.

 پرسپولیس با این پیروزی ۴۶ امتیازی شد و به یک امتیازی استقلال در صدر رسید تا این تیم سایه قهرمان ۵ دوره قبل بیش‌ازپیش پشت سر خود حس کند.

 ترکیب گل‌گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا آرتا، بهنام برزای، مهدی تیکدری (۷۴ – مهدی ممی‌زاده)، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمد زنده‌روح (۶۹ – علیرضا کوشکی)، قائم اسلامی‌خواه (۷۹ – عباس شرفی) و اریک بانیاما.

سایه پرسپولیس روی صدر افتاد

 ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، امید عالیشاه (۸۸ – سینا اسدبیگی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی (۶۵ – محمد خدابنده‌لو)، مهدی ترابی (۶۵ – سعید صادقی)، اوستون ارونوف (۸۸ – میلاد سورگی) و عیسی آل‌کثیر (۷۹ – وحید امیری).

 داور: موعد بنیادی‌فر

سایه پرسپولیس روی صدر افتاد

 پرسپولیس در نیمه نخست بازی را از عقب زمین آغاز کرد تا حملات گل‌گهر را در ابتدای بازی کنترل کند و شاگردان اوسمار رفته‌رفته صاحب توپ و میدان شدند و روی یک ضدحمله در دقیقه ۱۶ امید عالیشاه با عبور از مدافع گل‌گهر وارد محوطه جریمه گل‌گهر شد و در ادامه مدافعی که جامانده بود خود را به کاپیتان پرسپولیس رساند و مانع پیشروی عالیشاه شد و جنجالی‌ترین صحنه بازی اتفاق افتاد و به نظر می‌رسید خطای پنالتی روی عالیشاه رخ‌داده اما بنیادی‌فر اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

سایه پرسپولیس روی صدر افتاد

 حملات پرسپولیسی‌ها در ادامه بیشتر شد تا اینکه سرانجام در دقیقه ۲۸ درحالی‌که مدافعان گل‌گهر در محوطه جریمه خودشان تجمع کرده بودند ترابی با حفظ توپ در گوشه محوطه جریمه با یک پاس اورونوف را صاحب توپ کرد. ستاره ازبک کمی در عرض حرکت کرد و با ضربه‌ای استثنایی توپ را از بالای سر اخباری به تور گل‌گهر چسباند تا پرسپولیس یک بر صفر در سیرجان پیش بیفتد.

سایه پرسپولیس روی صدر افتاد

 در واپسین لحظات نیمه نسخت درحالی‌که بازی با یک گل به سود سرخ‌ها در جریان بود عبدالکریم حسن مدافع پیش‌تاخته پرسپولیس از پشت محوطه جریمه گل‌گهر ناگهان تصمیم به شوت‌زنی گرفت و ضربه سنگین مدافع قطری درحالی‌که به نظر می‌رسید کاری از دستان اخباری برنمی‌آید به تیرک دروازه گل‌گهر برخورد کرد تا تیم اوسمار به گل دوم نرسد.

 فرصت خطرناک برای گل‌گهری‌ها در دقیقه ۲+۴۵ با حرکت برزای با دفع گولسیانی همراه شد و توپ به کرنر رفت تا درنهایت پرسپولیس با همان برتری یک بر صفر به رختکن برود.

 در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۴۶ اوستون اورونوف می‌توانست خودش و پرسپولیس را به گل دوم برساند که اخباری در مصافی تک‌به‌تک مانع گلزنی ستاره ازبک شد.

سایه پرسپولیس روی صدر افتاد

 شوت خطرناک روبرتو تورس در دقیقه ۶۴ به سمت دروازه پرسپولیس راهی کرنر شد.

 شوت اورونوف در دقیقه ۷۴ در اختیار اخباری قرار گرفت.

 زائرکاظمینی در دقیقه ۸۳ می‌توانست گل‌گهر را در مصافی تک‌به‌تک با رفیعی به گل تساوی برساند؛ اما گلر جوان پرسپولیس ابتدا با دست توپ او را زد و سپس با پا توپ را دور کرد تا درنهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان به پایان برسد.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/48299
اخبار مرتبط

نظرات شما