رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم:

برخورد پلیس آمریکا با دانشگاهیان شرم‌آور است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم با اشاره به اینکه برخورد آمریکا با اساتید و دانشجویان که به‌صورت مدنی به جنایات رژیم صهیونیستی معترض هستند شرم‌آور است، گفت: جامعه علمی دنیا متوجه شدند سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی جایز نیست.

محمدرضا فاضلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: در پی سیاست‌های ضدبشری ایالات متحده آمریکا در حمایت از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم ادامه داد: این تصاویر مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست، این دولت از یک سو خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کند و از سوی دیگر این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند و بدون درنظرگرفتن شأن علمی اساتید و دانشجویان به دست آن‌ها به خشن‌ترین روش دستبند می‌زند.
 
وی اضافه کرد: این رفتار دولت آمریکا بیانگر این مطلب است که هیچ اعتقادی به آزادی بیان و آزادی تجمعات در محیط و مراکز علمی ندارد این رفتار پلیس آمریکا با اساتید و دانشگاهیان کشور خودش، مشوقی برای رژیم  صهیونیستی برای  تنش‌آفرینی، جنگ‌افروزی و نسل‌کشی می‌باشد.
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم تصریح کرد: بی شک آنچه امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد هستیم حاصل تبیین و رهنمودهای عمیق رهبر جهان تشیع حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای دامت‌برکاته و بصیرت و جهد سید شهدای مقاومت شهید سردار سلیمانی و سربازان مجاهد جبهه مقاومت در مقابله با تجاوزات  اخیر رژیم صهیونیستی است و این بیداری و آشکارشدن حقایق با رفتارهای خشونت‌بار آمریکا خاموش نخواهد شد.
 
فاضلی تأکید کرد: امروز سکوت و درنگ جایز نیست و ثانیه‌شمار انحطاط و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی و سردمداران و حامیان آنها به نقطه پایان رسیده  و خیزش جامعه دانشگاهی و نخبگان انقلاب اسلامی ایران با  حمایت همه‌جانبه  از مردم مظلوم غزه و فلسطین و جامعه علمی دنیا  آغاز شده است و تا برپایی دولت اسلامی در سراسر جهان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/48586
اخبار مرتبط

نظرات شما