رئیس هیات نظارت انتخابات قم گفت:‌ با همکاری خوب مردم و نامزدها تاکنون گزارشی مبنی بر انجام تخلف در روند برگزاری انتخابات دراستان دریافت نشده‌است.
فرمانده انتظامی قم گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در سطح استان، انتخابات درقم،‌ در کمال امنیت و آرامش در حال برگزاری است.
مراجع صبح امروز در ساعات اولیه شروع رای گیری رای خود رادر صندوق انداختند و مردم را به حضور در انتخابات دعوت کردند که موجب تقویت کشور و نظام و همچنین خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.
استاندار قم گفت: با موافقت نهادهای ذی‌صلاح، قرار شد به دلیل استفاده از وسایل الکترونیک در فرایند برگزاری انتخابات، برای تشخیص هویت دیگر نیازی به استفاده از استامپ نباشد تا مردم با خیال راحت رای خود را به صندوق بیندازند.
مردم استان قم هم از ساعات ابتدایی شروع رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شدند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری با حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم در حال برگزاری است.
فرماندار قم با بیان اینکه ۹۳ کاندیدا برای مرحله نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان قم باقی ماندند،گفت: ۸۲۶ هزار و ۵۸۷ نفر در استان واجد شریط رأی دادن هستند.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قم گفت: ۶۶۹ بازرس در شعب اخذ رأی بر روند و اجرای دقیق انتخابات در استان قم نظارت کرده و تخلفات احتمالی را رصد می‌کنند.
مجلس خبرگان رهبری در پیامی اعلام کرد: ملت ایران با حضور حماسى و گسترده در انتخابات مجلس شوراى اسلامی به وظیفه دینى و ملى خود عمل کرده و اقتدار و سربلندى ایران اسلامى و یأس دشمنان سرسپرده آن را رقم زنند.
پنجمین قسمت از برنامه «به وقت قم» با حضور مجید فهمیده ، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم، تقدیم حضور بینندگان می‌گردد.
پنجمین قسمت از برنامه «به وقت قم» با حضور دکتر علیرضا زاکانی ، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم، تقدیم حضور بینندگان می‌گردد.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی از کاندیداها بجای تخریب رقیب به دنبال معرفی برنامه های خود باشند، گفت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات هرچه بیشتر باشد اقتدار جمهوری اسلامی بیشتر خواهد شد به همین دلیل دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.
معاون استاندار قم از وجود ۸۲۶ هزار واجد شرایط حضور در انتخابات در قم خبر داد و گفت: ۴۲ هزار رأی اولی نیز در این دوره از انتخابات مشارکت دارند.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از ایجاد 500 سازه‌ ویژه جهت نصب تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم به نماینده عاقل رأی دهند نه نماینده‌ای که وعده‌هایی می‌دهد که در حیطه وظیفه و اختیاراتش نیست.
سومین قسمت از برنامه «به وقت قم» با حضور احمد امیرآبادی فراهانی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم، تقدیم حضور بینندگان می‌گردد.
دومین قسمت از برنامه «به وقت قم» با حضور حجت الاسلام سید مصطفی موسوی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم، تقدیم حضور بینندگان می‌گردد.
اولین قسمت از برنامه «به وقت قم» با حضور دکتر میثم لطیفی، کاندیدای جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم، تقدیم حضور بینندگان می‌گردد.
آمار نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در قم اعلام شد.
نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی بسیار مهم است، گفت: مردم به کسی رای دهند که در تراز انقلاب و تخصص داشته باشد.