اسکالونی: آرژانتین مستحق حضور در فینال بود

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین بعد از شکست 2-0 این تیم مقابل برزیل در نیمه‌‌نهایی کوپا آمه‌ریکا، آرژانتین را مستحق حضور در فینال دانست و آینده آلبی‌سلسته را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آرژانتین در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا 2019 به مصاف میزبان تورنمنت، برزیل رفت و با گلهای گابریلی ژسوس و روبرتو فیرمینو با نتیجه 2-0 از برزیل شکست خورد تا یک بار دیگر شانس قهرمانی در این رقابتها را از دست بدهد.

 

 

اما در پایان بازی، لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین در کنفرانس خبری خود مدعی شد آرژانتین استحقاق حضور در فینال را داشته. اسکالونی همچنین گفت برای تیم ملی آرژانتین آینده روشنی پیش‌بینی می‌کند.

 

اسکالونی در مصاحبه خبری بعد از بازی گفت:" ما امروز بدون تردید نشان دادیم که این گروه از بازیکن‌ها اهمیت به تن کردن این پیراهن را بهتر از هر کس دیگری درک می‌کنند. ما تصویری از آینده این تیم را نشان دادیم، تصویری از این بازیکنان و راهی که در آن قدم برداشته‌اند".

 

سرمربی آرژانتین در ادامه گفت:" بازی در این استادیوم، در این شرایط، و برتر بودن نسبت به حریف، اتفاق ساده‌ای نیست. اینها البته دیگر مهم نیست چون حریف ما به فینال صعود کرده ولی ما می‌دانیم امروز موفق به انجام چه کاری شده‌ایم. آنچه ما از این بازی می‌بینیم تماماً مثبت است".

 

 

اسکالونی شکست تیمش مقابل برزیل در این بازی را غیرمنصفانه خواند و گفت:" این شکست واقعا غیرمنصفانه است چرا که هیچکس به اندازه ما روی دروازه برزیل موقعیت گلزنی خلق نکرده".

 

اسکالونی درباره لیونل مسی گفت:" در این شکی نیست که مسی پرچمدار ما است. برزیل دائما سعی می‌کرد جلوی رسیدن پاسها به او را بگیرد و ما هم به دنبال راهی بودیم تا توپ را به او برسانیم. تماشای بازی او واقعا لذت‌بخش بود. امروز اوضاع بر وفق مراد ما پیش نرفت ولی مسی و تیم ما در بازی بعدی دو تیم آنچه امروز اتفاق افتاد را جبران خواهند کرد".




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10406
اخبار مرتبط

نظرات شما