وداع ستاره آرژانتینی با لیگ چین (عکس)

بعد از دو فصل بازی در لیگ حرفه ای چین ستاره سرشناس آرژانتینی مسیر بازگشت به خانه و پیوستن به جمع ستاره های سابق آلبی سلسته را در پیش گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، خاویر ماسکرانو به عنوان یکی از سرشناس ترین ستاره های آرژانتین در دو دهه گذشته بعد از دو فصل بازی برای هوبی فورچون در لیگ چین بدون این که با این باشگاه به موفقیتی برسد راه بازگشت به زادگاه خود را در پیش گرفت تا بعد از نزدیک به 15 سال دوباره در لیگ آرژانتین به میدان برود.


ستاره 35 ساله آرژانتینی که در تمام 15 سال گذشته برای باشگاه های بزرگ فوتبال دنیا از جمله ریورپلاته، کورینتیانس، وستهام، لیورپول، بارسلونا و ... بازی کرده بود بعد از 51 بار حضور در ترکیب هوبی فورچون در لیگ چین بدون این که گل یا جامی با این باشگاه ثبت کند دیروز با قراردادی یکساله در 35 سالگی به استودیانتس دلاپلاتا پیوست.


ریاست این باشگاه سرشناس و قدیمی در آرژآنتین برعهده خوان سباستین ورون و هدایت این تیم نیز بر عهده گابریل میلیتو است، دو ستاره سابق تیم ملی این کشور که اتفاقا با کامبیاسو در اردوهای ملی نیز هم تیمی بودند. بنا به ادعای ماسکرانو این آخرین قرارداد حرفه ای او در دوران فوتبال خواهد بود و قرار است خداحافظی این بازیکن در همین باشگاه انجام شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13652
اخبار مرتبط

نظرات شما