اجتماع مردم قم همزمان با یوم الله 9 دی در مدرسه فیضیه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم اعلام کرد تجمع مردم قم همزمان با یوم الله 9 دی ساعت 10 صبح روز دوشنبه با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی در مدرسه فیضیه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: یوم­ الله نهم­ دی «روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت» مصداق عینی تجلّی دست قدرت الهی، قلّه فراموش ­نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، حماسه ماندگاری که با خروش ملّت ایران و غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی، قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقّی ولایت ­فقیه در عبور از بحران­ ها و فتنه ­ها اثبات شد.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: در نتیجه حفظ و گرامی­داشت این حرکت عظیم در سایه دین و تحقق وعده­ های الهی وظیفه­ ای همگانی و فرصتی برای روشنگری و بصیرت ­افزایی در مقطع حساس کنونی است.

در این اطلاعیه یادآور شده است: در همین رابطه تمامی اقشار مردم متدیّن و شریف خاستگاه انقلاب اسلامی، قم همیشه سرافراز را به شرکت پرشور در تجمّع باشکوه ساعت 10صبح روز دوشنبه در پایگاه فقاهت، مدرسه مبارکه فیضیه با سخنرانی علامه بزرگوار، حضرت آیت­ الله مصباح ­یزدی و سپس راهپیمایی یوم ­الله نهم دی­ماه دعوت می ­نماید.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14630
اخبار مرتبط

نظرات شما