تیم والیبال افق قم لیگ برتری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدمهدی حلوایی اظهار داشت: با توجه به این‌که تیم افق نتایج موفقی در مرحله مقدماتی و همچنین تک بازی پلی‌آف رقابت‌های فصل ۱۳۹۸ لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور کسب کرد، به‌طور حتم حضور این تیم در لیگ برتر یک امتیاز بزرگ و ارزشمند برای هیات والیبال قم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از مسابقه‌ای که بهمن‌ماه سال گذشته تیم های حاضر در مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال برگزار کردند، به دلیل مواجهه با شیوع بیماری کرونا متاسفانه بازی‌ها ادامه پیدا نکرد و تیم افق همانند دیگر تیم‌ها در بلاتکلیفی بود که موضوع را از دبیر فدراسیون پیگیری کردیم و با اعلام رسمی فدراسیون، این رقابت‌ها نیمه‌تمام باقی ماند و با توجه به شرایط موجود برگزار نمی‌شود.

رییس هیات والیبال استان قم بابیان این‌که فدراسیون والیبال پیش‌ازاین مسابقات لیگ برتر را هم تعطیل کرده بود، اضافه کرد: با تصمیم جدید فدراسیون، مسابقات لیگ برتر والیبال در سال ۱۳۹۹ با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود و در کنار هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها،  چهار تیم دیگر از لیگ دسته اول به لیگ برتر اضافه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام فدراسیون والیبال، تیم‌هایی می‌توانند در فصل آینده مسابقات لیگ برتر والیبال حضور یابند که به مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول صعود کرده باشند، درضمن این تیم‌ها در تنها مسابقه مرحله پلی‌آف که بهمن‌ماه و پیش از شیوع کرونا برگزار شد، پیروز میدان شده باشند.

حلوایی در پایان گفت: تیم افق قم با این تصمیم فدراسیون والیبال تمام شرایط لازم را برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دارد و درصورتی‌که از سوی این باشگاه برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی شود، باید نماینده قم را پس از سال‌ها لیگ برتری بدانیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/19051
اخبار مرتبط

نظرات شما