سفر یاران جهانبخش به اولدترافورد

در چارچوب هفته سی ام مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس تیم منچستریونایتد به مصاف برایتون می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، هفته سی ام مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۴ دیدار دیگر امروز (یکشنبه) ادامه پیدا می‌کند که در مهمترین بازی ها منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان برایتون خواهد بود و تاتنهام نیز به مصاف نیوکاسل می‌رود.

منچستر یونایتد - برایتون

یاران علیرضا جهانبخش در برایتون از ساعت ۲۳ در ورزشگاه اولدترافورد مهمان تیم منچستر یونایتد خواهند بود.

منچستریونایتد از ۲۹ بازی ۵۷ امتیاز کسب کرده و پس ار منچسترسیتی در جایگاه  دوم ایستاده است.

برایتون نیز از همین تعداد بازی ۳۲ امتیاز کسب کرده و در رتبه شانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

منچستریونایتد در صورتی که در این بازی به پیروزی برسد فقط می‌تواند اختلاف امتیاز خود با سیتی را کاهش دهد، اما یاران علیرضا جهانبخش در صورت پیروزی برابر من یونایتد می‌توانند خود را تا رتبه سیزدهم بالا بکشند و از سقوط به منطقه خطر نجات پیدا کنند.

در دیدار‌های رو در روی ۲ تیم، منچستر یونایتد تیم برتر میدان بوده است. تیم سولشر پیش از این در پنج بازی گذشته برابر برایتون در همه رقابت‌ها به پیروزی دست یافته است. این تیم در هر یک از ۴ بازی آخر خود ۳ گل به ثمر رسانده است.

برایتون در ۱۲ بازی گذشته خود در خانه منچستریونایتد هرگز نتوانسته است این تیم را شکست بدهد و حاصل این ۱۲ بازی ۱۰ شکست و ۲ تساوی بوده است.

منچستر یونایتد که در ۴ بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس گلی دریافت نکرده است تصمیم دارد برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۷ پنج بار کلین شیت کند.

برایتون در ۲ بازی آخر خود در لیگ به پیروزی دست یافته است. این تیم ابتدا ساوتهمپتون را شکست داد و پس از آن نیوکاسل را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو برداشت و حالا تصمیم دارد با پیروزی برابر شیاطین سرخ برای اولین بار از سال ۲۰۱۸ به ۳ برد پیاپی دست پیدا کند و امید‌های خود را برای ماندن در رقابت‌های این فصل افزایش دهد.

نیوکاسل - تاتنهام

در دیگر بازی مهم امروز از ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه تاتنهام در ورزشگاه سینت جیمز پارک به مصاف نیوکاسل خواهد رفت.

تاتنهام از ۲۹ بازی ۴۸ امتیاز کسب کرده و در رتبه هفتم جدول قرار دارد و نیوکاسل نیز از همین تعداد بازی ۲۸ امتیاز کسب کرده و در رتبه هفدهم جای گرفته است.

راهیابی به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده مهمترین اولویت ژوزه مورینیو سرمربی نام آشنای تاتنهام است و در این راه  این هفته شانس با او یار بوده است.

بهترین اتفاق برای تاتنهام شکست دور از انتظار روز شنبه چلسی برابر وست برومویچ انتهای جدولی بود که باعث شد چلسی نتواند اختلاف خود را با تاتنهام افزایش دهد و حالا شاگردان مورینیو با پیروزی در این دیدار می‌توانند به رتبه چهارم صعود کنند و از این پس سرنوشت جنگ بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در دست خود بگیرند.

تاتنهام در هفته‌های اخیر توانسته است نتایج خوبی بگیرد و امتیاز‌های زیادی به دست آورد. این تیم از پنج بازی آخر خود در ۴ بازی به پیروزی رسیده است و علاوه بر آن در ۳ دیدار خارج از خانه نیز در ۲ بازی پیروز شده است.

در آن سوی میدان تیم میزبان شرایط مناسبی ندارد و حتی در صورت پیروزی در این بازی هم نمی‌تواند به رتبه بهتری دست پیدا کند.

نکات  آماری

  • نیوکاسل در ۶ دیدار خانگی آخر خود برابر تاتنهام در پنج بازی شکست خورده و فقط یک بار به پیروزی رسیده است.
  • تاتنهام در سه بازی آخر خارج از خانه برابر نیوکاسل به پیروزی رسیده است. آن‌ها هرگز نتوانسته اند برابر این تیم به چهار پیروزی پیاپی دست پیدا کنند.
  • نیوکاسل در ۱۸ بازی گذشته خود در لیگ فقط در ۲ بازی به پیروزی رسیده و در ۱۶ بازی دیگر ۱۱ شکست و ۵ تساوی داشته است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24886
اخبار مرتبط

نظرات شما