برگزاری سوپرجام اینتر و یوونتوس، در عربستان

پس از سوپرجام اسپانیا و دیدار الکلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا، حالا دیدار سوپرجام ایتالیا بین اینتر و یوونتوس نیز در عربستان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، چند روز پیش بود که یوونتوس موفق شد با غلبه بر آتالانتا در دیدار فینال جام حذفی، عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند تا آندره آ پیرلو در نخستین سال حضورش در بیانکونری، پس از سوپر جام فصل قبل، دو جام را برای یووه به ارمغان بیاورد.

پس از اینکه قهرمانی اینتر در رقابت های سری آ ایتالیا مسجل شده بود، قهرمانی یوونتوس در جام حذفی به نشانه برگزاری یک دیدار سوپرجام حساس میان دو غول بزرگ فوتبال این کشور بود تا شاهد برگزاری دربی ایتالیا در آینده ای نزدیک باشیم.

اما امروز دال پینو رییس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا، اعلام کرد که دیدار سوپرکاپ این کشور بین اینتر و یوونتوس قرار است در عربستان برگزار خواهد شد. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در این خصوص می گوید که انتظار می رود این بازی در ماه ژانویه 2022 برگزا شود.

پیش از این نیز، عربستان میزبانی دیدارهای سوپرجام اسپانیا را برعهده گرفته بود. رقابت هایی که قرار است با حضور چهار تیم رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلیائو برگزار شود. طبق برنامه از پیش تعیین شده، بارسا و رئال در یکی از دو دیدار نیمه نهایی به مصاف هم می روند تا تیم برنده راهی دیدار فینال شود.

بدین ترتیب کشور عربستان در سال آینده میلادی و در ماه ژانویه، پذیرای چند دیدار بزرگ فوتبال اروپایی خواهد بود. دربی ایتالیا بین اینتر و یوونتوس و همچنین بازی بزرگ الکلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا که پس از آن نیز دیدار فینال سوپر جام اسپانیا میان برنده این بازی و دیدار اتلتیکو مادرید و بیلبائو برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26214
اخبار مرتبط

نظرات شما