تیم ملی به دنبال شکستن یک طلسم کهنه؛ بحرین در منامه می‌بازد؟

شاگردان اسکوچیچ در بازی مقابل بحرین به دنبال شکستن یک طلسم کهنه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته موفق شد هنگ کنگ را از پیش رو بردارد تا یکی از 4 بازی حساس خود را با برتری و کسب 3 امتیاز از زمین خارج شود تا خود را آماده بازی سخت و حساس دوشنبه شب مقابل بحرین میزبان بازی های این گروه کند.

تیم های ملی ایران و بحرین روز دوشنبه 17 خرداد در دیداری حساس و سرنوشت ساز در ورزشگاه ورزشگاه ملی بحرین در شهر منامه به مصاف هم می‌روند که برنده این بازی می‌تواند گام بلندی را برای رسیدن به مرحله بعد بردارد.

تیم ملی بحرین روز گذشته و پس از پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ، در دیداری یک طرفه و با 8 گل از سد کامبوج گذشت و موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد. شاگردان هلیو سوزا با این برتری پرگل، خود را برای جدال سرنوشت ساز با ایران آماده کردند.

شاگردان اسکوچیچ در تقابل با بحرین به دنبال کسب 3 امتیاز هستند تا علاوه بر پیروزی در این بازی و برداشتن گامی محکم در جهت صعود به مرحله بعدی مسابقات طلسم نبردن های این تیم را در منامه بشکند و یک برد مهم و حساس را در کارنامه خود ثبت کند.

تیم ملی ایران در تقابل با بحرین در منامه تاکنون نتوانسته این تیم را در خاک خودش شکست دهد و حالا تیم ملی دوشنبه شب به دنبال یک برد تاریخی مقابل بحرینی‌ها خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که آیا شاگردان اسکوچیچ قادر به شکستن این طلسم خواهند بود یا نه.

مساوی شدن این بازی هم کار تیم ملی را برای صعود سخت می‌کند اما همچنان با بردن کامبوج و عراق، امید تیم ملی برای صعود زنده می‌ماند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26490
اخبار مرتبط

نظرات شما