فوق ستاره آرژانتینی با پاری سن ژرمن به توافق می‌رسد؟

برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی را باید خرید جدید تیم فوتبال پاری سن ژرمن بدانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پس از ۲۱ سال حضور لیونل مسی در باشگاه بارسلونا، این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با این فوق ستاره بی بدیل دنیای فوتبال را دارد و طرفداران بارسلونا را به شوک فرو برده است.

گمانه زنی‌های زیادی مبنی بر تیم جدید مسی مطرح شده است؛ رسانه‌های انگلیسی از حضور او در چلسی، منچستریونایتد یا منچسترسیتی استقبال کرده اند. در ایتالیا هم همه از آمدن او به یوونتوس پرده برداشته اند. بعد از جذب گریلیش توسط سیتیزن‌ها (لقب تیم فوتبال منچسترسیتی)، پرونده جذب مسی برای انتقال به این تیم بسته شد و گواردیولا در مصاحبه‌ای گفت که او را در تیمش نمی‌خواهد و برایش در ادامه زندگی فوتبالی‌اش، آرزوی موفقیت می‌کند.  

اما به تازگی، فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی، در خبری مدعی شده است که پاری سن ژرمن با مسی بر سر تمدید قرارداد ۳ ساله با دستمزد ۱۴ میلیون یورو، به توافق رسیده و این انتقال طی چند روز آینده رسمی می‌شود.

به نظر می‌رسد با آمدن مسی به جمع پاری سن ژرمنی‌ها، ناصر الخلیفی مدیر عامل این باشگاه مجبور به فروش امباپه (ستاره تیمش) شود. امباپه به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است و آن‌ها می‌خواهند هرچه سریع‌تر او را تا اواخر ماه  آگوست (مرداد) به خدمت بگیرند. باید دید پاری سن ژرمن با مثلث نیمار، مسی و ایکاردی موفق به فتح نخستین لیگ قهرمانان تاریخ باشگاه خود خواهد شد یا خیر. آنها در حال حاضر، برترین تیم اروپا ( چه در فاز حمله و چه در فاز دفاع ) هستند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/27988
اخبار مرتبط

نظرات شما