ویژه برنامه آغاز یوم الله دهه فجر در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم گفت: مراسم آغازین جشن ملی در 12 بهمن رأس ساعت 9 صبح و در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه(س) آغاز و آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت سخنرانی می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،
 

نصرت‌الله لطفی اظهار داشت:  دهه فجر فرصتی برای نهضت تبیین و روایت‌گری و وظیفه دینی و انقلابی است که اهداف انقلاب اسلامی تشریح شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم افزود:روشن گری، روایت گری و تبیین درزمینهٔ شعارهای انقلاب بسیار مهم است، یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ایام الله ما در طول سال دهه فجر است که به‌عنوان جشن انقلاب که جشنی صد در صد مردمی است موردتوجه باشد.

وی با اشاره به برنامه های 12 بهمن ماه در استان قم بیان کرد: مراسم آغازین جشن ملی در 12 بهمن رأس ساعت 9 صبح و در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با قرائت آیاتی از قرآن و اجرای سرود حماسی آغاز و آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت سخنرانی می‌کند.

لطفی تصریح کرد: همچنین رأس ساعت 9:30 با نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های دهه فجر در حرم مطهر بانوی کرامت آغاز خواهد شد، پس از برگزاری این مراسم بلافاصله پیاده روی به سوی بیت امام خمینی (ره) علیه و گلباران آن را خواهیم داشت.ر

ئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: هم زمان با لحظه ورود امام راحل ساعت 9 و 33 در همه مدارس استان زنگ انقلاب به صدا در می آید و در دبیرستان حضرت معصومه(س) به صورت نمادین برنامه برگزار می شود.


انتهای پیام/


منبع:تسنیم
http://qomefarda.ir/31179
اخبار مرتبط

نظرات شما