عضویت ۱۷۶۹ هنرمند قمی در صندوق اعتباری هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از عضویت ۱۷۰ هنرمند دیگر قمی در صندوق اعتباری هنر کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۷۶۹ هنرمند قمی در این صندوق عضو هستند و ۴۴۴ نفر نیز تشکیل پرونده داده و در مرحله تکمیل مدارک قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سید موسی حسینی کاشانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: طبق اصول و قواعدی که در صندوق اعتباری هنر کشور وجود دارد، مدارک و اسناد اعضای هنرمند دال بر سال‌های فعالیت‌ این عزیزان بررسی و پس از تأیید مراحل، عضویت آنان در صندوق اعتباری هنر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اخیراً تعداد ۱۷۰ هنرمند دیگر نیز عضو صندوق اعتباری هنر شده و برای ١٠٥ نفر از عزیزانی که پیش‌تر به عضویت این صندوق در آمده بودند نیز هنرکارت صادر شده است.

حسینی کاشانی با اشاره به اینکه استفاده از خدمات بیمه، یکی از مزایای عضویت هنرمندان در صندوق اعتباری هنر است تصریح کرد: به تازگی تعداد ۵۰ نفر هنرمندان عزیز قمی نیز که پیش عضویت آن‌ها در صندوق تأیید شده بود از خدمات بیمه بهره‌مند شده و تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است کل اعضای صندوق اعتباری هنر استان قم ١٧٦٩ نفر است و ٤٤٤ نفر تشکیل پرونده داده و در حال تکمیل مدارک هستند.

تعداد ١٤١٦ نفر دارای هنر کارت شده اند و  ٩١٣ نفر از تسهیلات بیمه تامین اجتماعی استفاده می‌کنند و ٧٠٠ نفر به همراه اعضای تحت تکفل از طرح بیمه تکمیلی امسال استفاده می‌کنند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31330
اخبار مرتبط

نظرات شما