تغییر شماره شبای ناشی از ادغام بانک ها در "بانک سپه" لازم نیست/ بانک مرکزی شبای جدید را برای دریافت سود سهام عدالت ثبت کرد

اکبر حیدری گفت: دارندگان سهام عدالت نیاز به مراجعه به بانک برای تغییر در شماره شبای ناشی از ادغام بانک ها ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به نقل از تیتریک، طی روزهای گذشته خبر پرداخت سود سهام عدالت به مردم در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است. 
 
متاسفانه برخی از شهروندان به واسطه ادغام چند بانک در بانک سپه امکان ثبت شماره شبای جدید برای دریافت سود نداشته و نگران شده اند.  
 
نماینده مجمع کشوری سهام عدالت در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت:به طور خاص درباره بانک های ادغام شده در بانک سپه با بانک مرکزی هماهنگی  های لازم صورت گرفته است. 
 
اکبر حیدری افزود: به صورت سیستمی با کد ملی افرادی که در بانک سپه و بانک های ادغام شده شماره شبا و حساب فعال دارند تعییرات لازم انجام شده است. 
 
وی اظهار داشت: دارندگان سهام عدالت نیاز به مراجعه به بانک برای تغییر در شماره شبای ناشی از ادغام بانک ها ندارند. 
 
حیدری تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط کرونایی بر کشور حاکم است، اقدام مذکور از طریق سرور شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام شده است. 
 
وی گفت: با توجه به اینکه دلیلی ندارند مردم متحمل هزینه و وقت برای تغییر شماره شبایی شوند که در جابجایی آن نقشی نداشته اند، تغییر شبا سیستمی انجام شد. 
 
حیدری افزود: طی چند روز اخیر تغییرات در سامانه ثبت شد و فرایند توزیع سود بر اساس شماره شبای جدید ناشی از ادغام بانک ها خواهد بود.  
 



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31603
اخبار مرتبط

نظرات شما