ماراتنی که دوست نداریم تمام شود

مجیدی علیه مجیدی، امیری علیه یحیی

آبی های پایتخت بعد از داربی هفته هشتم در تمامی دیدارهای لیگ به جز بازی با آلومینیوم اراک به پیروزی رسیده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از "ورزش سه " ، سه برد پیاپی تیم فرهاد مجیدی در آغاز فصل با تساوی های پیاپی این تیم از هفته چهارم تا هفته هشتم (بدون در نظر گرفتن نتیجه کمیته انضباطی در خصوص رای دیدار گل گهر) هواداران استقلال را نگران آینده کرد. آنها حق داشتند تا دوباره نگران کابوس روزهایی باشند که لیگ را بد شروع می کردند و نتایج خوب آنها در اواخر فصل کام آنها را شیرین نمی کرد.
اما تیم مجیدی بعد از داربی هفته هشتم ،از هفته نهم تا پایان هفته هجدهم آماری غیر قابل باور را در لیگ امسال ثبت کرد. استقلال در 10 دیدار اخیر خود 9 برد و یک تساوی کسب کرده است. تساوی آنها در برابر آلومینیوم در اراک و ثانیه های پایانی با گلزنی بازیکن سابق این تیم میثم مجیدی رقم خورد تا تیم فرهاد مجیدی به آمار 10برد از 10بازی در لیگ برتر نرسد.هر چند همین آمار هم این تیم را در لیگ امسال متمایزتر از سالهای قبل کرده است.
شاید مجیدی و تیمش بدشانس باشند،پرسپولیس یحیی نفس به نفس آنها در 10دیدار اخیر با 8برد و دو تساوی برابر تیم های هوادار و پدیده مشهد در حال تعقیب استقلال هستند و در این ماراتن پا پس نمی کشند. اگر گل به خودی وحید امیری در دیدار پرسپولیس و پدیده نبود و پرسپولیس آن دیدار را با برد از زمین مسابقه خارج می شد،آمار تیم یحیی نیز همانند تیم مجیدی بود. آماری که بدون توجه به نتایج استقلال قابل احترام و برای رسیدن به قهرمانی کفایت می کند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31640
اخبار مرتبط

نظرات شما